kneggknegg Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Det største hinderet var å endre matvanene, som du sikkert også kommer til å slite med. Du må endre fra å spise deg stappa mett hver gang du har i deg mat til å bare kjenne at du ikke trenger å ha inn mer. Du kan starte med det, så begynne å tenke hva du spiser senere. Begynn å se på kalori-innholdet på alt du spiser så blir du oppslukt av dette med en gang. Husker jeg gjorde nettopp det og dermed begynte jeg med kylling- og kalkunpålegg på nista, dette er veldig lavt i kalorier! Etterhvert har jeg fått en oppfatning av at det ikke trenger å være sunt det du har i deg, men det er mangden på mat du spiser som avgjør om du går opp/ned. Her vil sikkert mange si at dette er helt feil og det med sikkert god grunn. En ting jeg har blokket helt ut av det jeg spiser er potetgull. Masse kalorier og du spiser masse av det dersom du har det. Spis heller sjokolade, det er like mange kalorier men du spiser ikke masse på en gang som du gjør med potetgullet. +Legg til et par joggeturer i uka og så er alt mulig. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 82,6 kg Stabiliserer seg nå, startet i jobben denne uka så blir ikke mye tid til trening, men jogga en tur på over en mil hjem fra jobben idag! Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Du har jammen hatt bra fremgang, er vel ikke lenge til du begynner å bygge muskelmasse? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Tror musklene alltid har vært der, bare gjemt bort under alt flesket. Fortsatt litt igjen på magen, men er blitt "slimmere" i helhet ja. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Skulle ønske at du hadde tatt før og etter bilder Det hadde vært tøft. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jøss ny milepæl, her har det gått unda Hvordan føler du kroppen er nå i forhold til før? Skal du videre ned? Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Imponerande framgang men begynner ikkje du å bli litt for tynn når du er 192 cm og veg 80 kilo? sjølv er eg 8-9 cm lavare enn deg, men veg 3-4 kg meir, og føler fortsatt at eg må bli større har vært på bulk i omtrent 1 år no, med avbrekk Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Får vel komme med noen bilder. Disse er tatt nå nettopp: Liker ikke å ha ut bilder av overkroppen min og badet mitt her, godt mulig jeg sletter bildene ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bør ikke gå noe særlig mer ned i vekt nå, du har en sunn kropp på de bildene der og kan trygt begynne å gradvis gå tilbake til normalt kosthold igjen - vil nå jeg si i det minste Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Enig med Samuro. Du skal ikke mere ned nå. Nå gjelder det å få et normalt kosthold og trene styrke. Du skal faktisk opp i vekt (muskelmasse) nå. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Selv føler jeg at jeg enda har mer mage å bli kvitt, vil prøve litt til utover august/september for å bli kvitt mer fett.. Denne uka skada jeg foten min på kamp så har ikke fått rørt meg noe. Vekt: 80,8kg. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du sier du spiser kylling/kalkun-pålegg, hva slags type? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Prior kyllingfilet/pepperskinke, go og mager servelat, løvtynn baguettskinke osv. Veldig lite kalorier, og masse utvalg i priors pålegg. Går ann å variere litt og det er viktig. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Imponerende indeed. Nå må du begynne å bygge muskler så du kan bli Stor igjen til neste sommer! Det siste mageflesket forsvinner etterhvert. Trust me! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 80,7 kg det står stille. Takk for hyggelige tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå