kneggknegg Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 86,9 kg har vært sjuk denne uka, vet ikke om det gjør noe på vekten.. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gratulere, skikkeligt bra dette. Har du tatt før bilder? Hva har du gjort av livsstil endringer? Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Har dessverre ingen før/etterbilder, men det merkes i fjeset. Det er masse dobbelthake og annet valpefett som er borte, spesielt over hoftene og lårene. Mindre i overkroppen også, slankere. Livsstilen er endret slik at jeg ikke spiser mer enn jeg må, uansett hva det er. Masse kondisjonstrening og en del styrke(skal bli mer styrke utover nå, for ikke å bli helt borte. Vil bytte ut fett med muskler!). Bare det egentlig, også heller kylling/kalkun pålegg istede for noe annet på brødskiva. Det siste jeg spiser er spesielt potetgull! Ellers er det ikke store greiene altså Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 85,8 kg! Så godt som i mål! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Gratulerer, gikk imponerende fort . Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 84,9 kg! Regner med at det ikke blir noe mindre fremover, har sluttet å være så voldsomt nøye.. Som igår så tok jeg litt sjokolade til landskampen og en pizza før det. Målet er nådd, går jeg mer ned nå er det bonus Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Imponerende tråd dette her! -11 kilo på 3 måneder på en sunn måte er bra jobba! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 84,5 kg idag! Nettopp jogga langtur med en venn nå, som er blitt inspirert av mitt vekttap. Trent styrke og tatt badstue, og spist sunn frokost. Skal man under 80 da tro? Er igjen mageflesk nederst på magen enda som jeg skulle ha blitt kvitt! Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 84,5 kg idag! Nettopp jogga langtur med en venn nå, som er blitt inspirert av mitt vekttap. Trent styrke og tatt badstue, og spist sunn frokost. Skal man under 80 da tro? Er igjen mageflesk nederst på magen enda som jeg skulle ha blitt kvitt! Du er meget god hvis du klarer dette men husk at du kan ikke senke rutinene dine mye, da går det opp igjen! Har troen på at du klarer å komme deg under 80 mot sommeren dæven, du er god! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 84,5 kg idag! Nettopp jogga langtur med en venn nå, som er blitt inspirert av mitt vekttap. Trent styrke og tatt badstue, og spist sunn frokost. Skal man under 80 da tro? Er igjen mageflesk nederst på magen enda som jeg skulle ha blitt kvitt! Du er meget god hvis du klarer dette men husk at du kan ikke senke rutinene dine mye, da går det opp igjen! Har troen på at du klarer å komme deg under 80 mot sommeren dæven, du er god! Litt gira igjen nå på å gå for fult for under 80 kg. Har fri de første ukene i sommer så har masse tid til å trene og det skal da ikke være noe problem kjennes det ut som. Vil trene mer styrke helst enn kondisjon og bytte ut fett med muskler. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 84,2 kg Fredag.. Er borte så fikk ikke gjort det idag. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Det går rette veien med deg. Selvom man skal ned/opp i vekt så er det viktig å ikke glemme de viktige tingene som gir glede og livskvalitet! Jeg skal opp og prøver å trene 5-6 ganger i uka, men jeg klarer ikke å glemme fylla i helgen. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Koser meg med sommerferie om dagen jeg og! Blir ekstra mye trening nå som jeg har mye fritid, da kan jeg også tillate meg en is når jeg vil. Utrolig godt med sommer, og over 10 kg mindre. Takk alle sammen som har bidratt i tråden! Mye klisje over det jeg skriver, men det er jo sant! Endret 23. juni 2009 av kneggknegg Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 83,7 kg. Går fortsatt nedover! Lenke til kommentar
Gutt1994 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 sick bra.. way to go. har samme problem selv, men klarer ikke konrolere kalori inntak, tar sikkert feile veier med å feks drikke egg får å få det opp, Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jøss, dette er imponerende! "sliter" selv med mine 184 cm og 97 kilo, og har for en uke siden startet kostholdsfokuset. Takk for inspirasjonen! Hva er det du spiser? Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 stolt av deg! denne tråden var en fryd å lese! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå