andre1987 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei, jeg har en 3 dager gammel Acer Aspire M5641, Intel Core2 quad CPU Q6600 @ 2,4GHz, 4 GB RAM og 64-bits Windows Vista. Problemet er at hele pc'en fryser, det har skjedd typ, 10 ganger på 3 dager! Det skjer kun når jeg spiller World Of Warcraft. Jeg ligger på rundt 40-60 FPS, men det kan skje når som helst. Trenger ikke være aktivitet på skjermen engang, bare plutselig fryser det. WMI : Feil melding Event filter with query "SELECT * FROM __InstanceModificationEvent WITHIN 60 WHERE TargetInstance ISA "Win32_Processor" AND TargetInstance.LoadPercentage > 99" could not be reactivated in namespace "//./root/CIMV2" because of error 0x80041003. Events cannot be delivered through this filter until the problem is corrected. Noen sekunder, muligens et minutt før jeg får den feil meldingen har jeg allerede fått feil medlinger fra "HttpEvent" og "EventLog". HttpEvent : Kan ikke initialisere sikkerhetspakken Kerberos for godkjenning på serversiden. Datafeltet inneholder feilnummeret. EventLog : Forrige avslutning av systemet 00:40:23 på 18.03.2009 var uventet. Samme hver gang. Noen som vet hvordan det kan ordnes og hva det skylles? Har lest litt og noen mener det er vista, noen mener det er virus og noen nettverket. Ut ifra feil meldingen tyder det jo på at det er nettverket, eller kombinasjon nettverk/vista. Samme sak skjedde faktisk med min gammle laptop Acer Aspire 6920G, men HP pcen på samme nettverk har det aldri vært en feil med. Kan det være Acer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå