Pricks Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 HTC@ Fokuserer stort på buisnesskunder, men lite oppdatering mot privatmarkedet @ tydelig hengt opp i "iphone killer" saken Men har gjort enorm suksess med f.eks. Diamond i sluttbrukermarkedet. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 HTC@ Fokuserer stort på buisnesskunder, men lite oppdatering mot privatmarkedet @ tydelig hengt opp i "iphone killer" saken Men har gjort enorm suksess med f.eks. Diamond i sluttbrukermarkedet. selvsagt, men dette pga design.. multimedia, kamera og utstyr er lite prioritert, jeg sier ikke at de ikke har kunder i privatmarkedet, bare at de ikke har helt fokus mot hva folk vil ha i telefonene sine (eller kanskje bare det jeg vil ha ) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Men har gjort enorm suksess med f.eks. Diamond i sluttbrukermarkedet. selvsagt, men dette pga design.. Det er irrelevant hva det kommer av. De hra gjort suksess, punktum. jeg sier ikke at de ikke har kunder i privatmarkedet, bare at de ikke har helt fokus mot hva folk vil ha i telefonene sine (eller kanskje bare det jeg vil ha ) Det er tydeligvis veldig mange som er uenige med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg