akle Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei. iPod'en min tålte ikke og ligge midt på veien. Så lurer på og kjøpe en ny mobil i stedet for en ny iPod, mobilen må skiftes ut snart uansett. Har nå SE K530i, alt med kalendere og notat er for innviklet og tregt å gjøre, umulig og synkroniser mot pc. Har sett litt på Nokia og vurderer noe derfra. Er litt lei av SE, er jo nesten samme innmat i forskjellig innpakning. Vill helst ha: God mp3 spiller, lett og finne frem på, sortere etter artister og album osv wifi, blir vell litt surfing s60, håper spotify kommer til mobil etterhvert, er vel uansett greit hvis man kjøper Nokia nå. Godt notat funksjon og kalender Stabil Gode muligheter for synkronisering mot pc. musikk osv Maks er 3000 helst litt under. Trenger ikke: Kamera, har aldri brukt det på tidligere mobiler Mvh Akle Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Nokia n78 passer for deg. Takk for tips! Den virket grei den ved første øyekast iallefall. Likte fm-sender og GPS. Har hørt mye tull om GPS mobiler, fungerer den greit? Likte ikke tastene, men man blir vel vant til de, har ikke så store hender. Edit: Et lite spørsmål hvilket program bruker Nokia til og synkronisere musikk? Har såvidt skjønt at man kan bruke Windows Media Player 10 og 11, men er ikke noe fan at WMP 10 eller 11. Andre muligheter? Endret 20. mars 2009 av akle Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Den har nokia maps som kartprogram, noe som ikke er dårlig og fungerer veldig bra. Tastene fikk jeg også dårlig førsteintrykk av, men når jeg testet den på mobildata var tastene faktisk ikke så verst (men jeg har små fingre da). Lykke til med valget! Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Blir en den spørsmål men. Kan man bruke MicroSDHC på N78 eller er det bare MicroSD som fungerer? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skal kunne bruke microSDHC på N78, offisielt opp til 8GB, men hørt om flere som bruker den med 16GB også. Lenke til kommentar
akle Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Tror dere Nokia Sports Tracker kommer til Nokia 5800 XpressMusic. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har selv en N95 8GB med 2.8" skjerm og synes at det er håpløst å surfe med så liten skjerm. Til surfing så mener jeg at det kun er HTC Touch HD med sin 3.8" som duger pr. dags dato. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 litt surfing skriver han jo da, ikke mye. Den har 2.4" skjerm og det er nok for "litt surfing". Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 litt surfing skriver han jo da, ikke mye.Den har 2.4" skjerm og det er nok for "litt surfing". Om det er lite eller mye surfing så er det fremdeles håpløst med små skjermer. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 litt surfing skriver han jo da, ikke mye.Den har 2.4" skjerm og det er nok for "litt surfing". 2,4" duger til wap-protokollen, ikke www. Skal man få inn skikkelige nettsider blir oppløsningen og størrelsen på 2,4" alt for dårlig. Men dersom det er noe man gjør en kort tid noen ytterst få ganger i måneden går det jo an, men man må regne med å scrolle og zoome seg ihjel. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Opera er et bra program for surfing billig og brukervennlig på liten skjerm, i opera mini versjon da (selvfølgelig). Lenke til kommentar
Cedriziano Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg vil anbefale Nokia 5800. God å surfe med, bra lydkvalitet, enkelt å finne fram i musikkbiblioteket og i tilleg er det jo touchscreen, noe jeg synes er kult ihvertfall. I tilleg så kommer 5800 til å få sports tracker ganske snart så vidt jeg vet. Jeg har en 5800 selv og kommer ikke til å bytte den ut med det første! Lenke til kommentar
akle Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Det var mer penger på konto en jeg trodde, så det ble Nokia 5800 XM. Så gleder meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå