Kleivis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Har nettopp skiftet hovedkort (et Gibabyte) og prosessor. Maskinen starter som den skal og eg har vært inne i Bios og skiftet boot order sånn at CDrom kommer før harddisken. Men når det kommer opp "press any key to boot from CD/DVD" så enser den ikke at eg trykker på noe som helst. Endret 20. mars 2009 av Klipschy Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er ikke sikker på om dette hjelper men vert å prøve. På min gamle datamaskin så kunne jeg ikke starte formatering hvis jeg brukte USB tastatur. Den registrerte liksom ikke at jeg trykket akkurat som du forklarer her. Jeg byttet dermed over til PS/2 tastatur og da ville den Boote. Så hvis du bruker USB så prøv å bytt tastatur til PS/2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Takk du sendte meg i riktig retning der! Har ikke noe PS/2 tastatur, men måtte inn i Bios og enable noe USB tastatur i DOS greier. Fikk det til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå