gsn Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei. Jeg kjøpte for 3-4 måneder tilbake en Nokia 6300 og var igrunn storfornøyd med den(til den døde av uforklarlige grunner). Lurer på om noen vet om det er noe særlig forskjell på 6300 og 6300i annet enn WiFi og muligheten for IP-telefoni? Jeg tenker egentlig mest på om det er noen grunner til å ikke kjøpe denne med tanke på at jeg likte 6300. Feks: Dårligere batteri levetid(uten WiFi aktivert selvsagt)?, er denne også i rustfritt stål(<3)?, noen andre ankepunkter? Og til slutt: Har dere noen andre telefoner å anbefale? I såfall må den ha: Klassisk utforimg(ikke noe flippetiflopp eller touch screen eller noe i den dur) Godt design Gode taster Radio Musikkavspiller Ikke være dyrere Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Som du sier, WLAN og IP-Telefoni er forskjellen. Fargen er også da forskjellig, da 6300i kun kommer i grå. Denne har også bakdeksel i rustfritt stål. Denne har også endel programmer ferdig installert, f.eks WidSets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå