Gjest player? Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei folkens! Velger å skrive som gjest da jeg ikke ønsker dette knytta til min brukerprofil. Jeg er en sånn person som av en eller annen grunn nesten MÅ finne meg noen å rote med på fest, enten jeg er full eller ikke. Det er sjelden mer enn bare klining, men det kan bli opp mot 10 forskjellige jenter på en kveld. Dette sier jeg på ingen måte for å skryte på meg noe, da jeg ikke er stolt over dette. Hva synes jenter om gutter som meg? Vil dette hindre mine muligheter til å få meg dame senere? (Folk kjenner folk vet dere) Hvor mye snakker jenter sammen om gutter de rota med på fest? (Av og til er de i sammen vennegjeng) Fred ut! Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fleste jenter liker ikke playere, har noe med det å føle seg spessiell, noe man ikke gjør hvis man vet at gutten har rota med 9 andre rett før. Så kanskje du kan kutte ned på antall jenter du roter med? Og ja, de snakker om det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fleste jenter liker ikke playere, har noe med det å føle seg spessiell, noe man ikke gjør hvis man vet at gutten har rota med 9 andre rett før. Så kanskje du kan kutte ned på antall jenter du roter med? Og ja, de snakker om det. Mye riktig, det. Jeg fikk i hvert fall litt avsmak når jeg leste dette, men jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv. Og ja, jenter snakker om det Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hvor gammel er du da? som snart 20 åring så prater vi ikke om det her så mye i vennegjengen... egentlig aldri.. interesserer oss ikke selvfølgelig kan vi prate om det, men bare sånn vanlig klining og litt tafsing på en fyr er uinteressant når jeg var yngre så prata vi vel om det. men hvis du har tenkt å få deg dame så er det kanskje ikke så lurt å drive å fly rundt på alle hvis det er ei jente du liker.... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Drit i hva andre mener, kjenn etter hva du vil. Du gjør det du føler for når det koimmer til roting og klining. Ikke la dobbeltmoralistene fortelle deghvordan du skal leve livet ditt. ha det så morro du klarer frem til du dør! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har selv opplevd at en gutt jeg synes at er skikkelig kjekk, søt, hyggelig osv. ble veldig mye mindre interessant etter å ha funnet ut at han er av typen som har sjarmert halve byen i senk. Greit nok at man er kjekk, men det blir bare kvalmt når personen har seg med alle og enhver bare fordi han kan. Og dette er en person jeg faktisk selv har beskrevet som "definisjonen på søt" til venninner - FØR jeg fant ut mer om den siden av personligheten. Nå synes jeg ikke det samme om han lengre. Så det er litt sant at det indre har en viss effekt på det ytre. Men for all del, han er hyggelig og har veldig mange bra interesser og sider ved seg som jeg liker. Han virker i grunnen helt perfekt! Bare ikke en jeg ville vært kjæreste med. Hva er poenget med at han skal få meg hvis jeg like gjerne kunne vært hvem-som-helst for han sin del - for han har jo tydeligvis ikke noen standard eller peiling på hva han ser etter. Nei takk. Sånne gutter tror jeg det er en del andre som også styrer unna. The best girls are always hard to get. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Trådstarter her! Er 16 år. Nå er det ikke slik at de jentene jeg roter med på fest er de jeg ønsker å innlede et forhold til senere. Det er liksom det som skjer på festen, og ikke mer i ettertid. Av og til blir det så vi møtes en gang eller to liksom, men aldri noe mer enn det. Og som jeg sa; jeg puler ikke på alle og enhver. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vel, vet ikke hva folk sier om deg, men hadde du gått i min klasse når jeg gikk på VGS hadde du IKKE fått et godt rykte på deg, kallenavn som rundbrenneren, roteren osv hadde stått i panna på deg. Men vi er gutter og bryr oss som regel minimalt om det xD Men kan være du kan få problemer å innlede et forhold hvis du skulle falle for noen, rykter om folk som roter med mange sprer seg fort! husk det... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvordan i svarte natta får du tid til å rote med ti personer på en kveld? Vi vanlige folk må i hvert fall både prate og sjarmere kveldens utkårende om det skal bli håp om noe æksjn. Begynner du i den ene enden av rommet og går fra jente til jente hver halvtime uten å måtte bearbeide noen av dem? Edit: Sikker på at du klarer å skille fantasi fra virkelighet? Endret 21. mars 2009 av Thlom Lenke til kommentar
Gjest Tråstarter Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Som sagt, det er ikke for å skrive. Thlom: Kanskje jeg er heldig og velger de løseste av de løse? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Av en eller annen grunn skrev jeg "Skrive" i forrige post. Mente selvfølgelig "skryte" Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tror både gutter og jenter ikke ønsker å føle seg som "second fiddle" (annenrangs), men heller som noen spesielle, noen som du liker mer enn noen andre, en person som får alle andre til å bli noe uinteressant. Altså dette mystiske som kalles "kjærlighet" og som overgår roting og fløriting med tilfeldinge personer. På din alder var jeg antegelig som deg. Var en bad boy som var venn med de kuleste guttene i klassen og som fikk alle de pene jentene. Men det ble liksom ikke noe mer enn roting og overfladiske forhold. Kunne kreve kyss av jenter på fester og få det, og noen ville ha det uten jeg spurte, noen ville ha mer. Men først i en alder av 29 år har jeg funnet noe annet, kanskje noe jeg har letet etter hele tiden. Har sagt til jenter tidligere at "jeg elsker deg", men antar at det som oftest har vært for å få det som jeg vil. Og føler at det jeg har funnet nå er annerledes. At det er mer enn bare en jente, at det er mer enn at jeg synes hun er pen, mer enn at jeg ønsker sex, men jeg faktisk føler noe som kan kalles kjærlighet, at jeg setter hun over alt jeg har sett tidligere, og at hun ikke bare er en av alle de andre, men at hun er noe helt spesiellt, noe jeg aldri har sett tidligere. En person som passer perfekt til meg, som er nøyaktig hva jeg vil ha på alle måter, en person som på en merkelig måte er som en manglende halvdel. Og det er mye bedre enn alt annen kombinert. Og jeg vet ikke. Kanskje jeg har gått glipp av dette tidligere i livet bare fordi jeg ville ha de peneste jentene og oppnå status og føle meg populær. Vet ikke hvordan det er med alle andre. Men tror altså at det er en vesntlig forskjell mellom roting og kjærlighet. Ikke at jeg sier at du ikke skjønner det. Men kanskje du prioriterer noe som aldri vil gjøre deg fornøyd. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 har også selv rota med en del på fest, og hatt sex med en god del fler gutter enn mange andre jenter har hatt hehe det ble nå prat om det liksom.... men så har jeg aldri hengt i den gjengen som driver så mye med rykter... vennene mine har egentlig aldri brydd seg om hvor mange en person har seg med eller roter med på fest osv.... men jeg vet ikke.... se for deg at det er ei jente som liker deg, ei veninne.... hun er på samme fest som deg.. du roter med henne, hun blir glad (sikkert xP) men så går du å roter med 5 andre jenter til..... jeg tror dn jenta som liker deg hadde mista håpet da... det kan jo hende noe sånt skjer... eller at bare jenter som liker deg får vite at du roter med mange andre... men hvis du ikke er klar for å ha kjæreste enda, så bare kjør på egentlig. når man blir eldre tror jeg ikke så mange bryr seg om det egentlig.... men selvfølgelig, ryktene kan jo gå, og ingen vet hvor langt. jeg vet ikke hva slags miljø du vanker i... men her gikk ryktene om meg bare en liten stund, de ble etterhvert glemt, jeg fikk meg nye venner,,,, ryktene ute av verden, nå har jeg kjæreste og vi har begge vært litt lause før, men slutta med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå