Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jobbe Sove Dama "Sove" med dama Hytte Frankrike Foto Forum "Sove" mer med dama Spill Trene Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Eg skal sykle, klippe gras, sykle, spele, spele gitar, sjå på TV, ha fri, vere glad, dra til Island, vere endå litt meire glad, og klippe litt meire gras igjen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 JOBBE JOBBE JOBBE JOBBE. Jobba i en uke i morra og føler for og slutte. Ikke at jeg er lei av skole våkning fra før men når jeg må stå opp kvart over fem hverdag og er hjemme i 4 tiden ++, og du er så sliten at det er rett på sofaen og alt er bare ork. Fører også til at du må legge deg i 9 tiden for og holde deg oppegående gjennom dagen. Vilje styrken min sier FEEEEERIIIIIE ! Om jeg hadde vunnet i lotto så... :/ Lenke til kommentar
kerti Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 - 3 ukers roadtrip i USA! (og vi reiser i overimorgen!! ) - PGB konsert i Langesund - Flytte - Coldplaykonsert - Tur til Dublin Yey =) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Blir Quart i tillegg til Hove nå siden jeg fikk jobb på Quarten Endret 19. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå