Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg skal vel bade, grille, sove, egentlig helt generelt slappe godt av og prøve å tømme hodet store deler av tiden. Ser mange skal på festivaler og slikt. Har aldri vært på en festival selv, og synes dette virker veldig gøy. Er det noen steder jeg kan gå som 16-åringer? Anbefalinger takk Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Gatebil har vært dritkult hvert år. Se på kjøring og snope bildeler på dagtid, drikke meg åndsvak og møte mange kule folk på kveldstid. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jobb, slakkline, slappe av. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jobbe Danmark Hytta på fjellet Flytte Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jobbe Danmark Golf Stranda Grillings FIKK FAEN MEG IKKE VÆRT PÅ GATEBIL ! Men i sept. omg ! Ill be the king ! Chilleen Råne Spytte eller tisse på alle volvoer Kjøpe alt jeg får lyst på Skafffe meg alt bra som kommer på PS3 Fiske Gå tur.. Trene Hytta På Fjellet Kragerø omg <3 Gjøre noe jeg aldri har gjort før Si care til mye.. Care. Lenke til kommentar
Karoline! Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Sydentur Dronninglund cup Chille Hyttetur Bergen Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Sydentur Bade Båt Håpe på at det dukker opp en jente Grilling Fest Alt mulig som sommeren tillater Gutt 16 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Håpe på at det dukker opp en jente Gutt 16 +1 Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bade Båt Partille cup Båt Portør (naboen til Risør) Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Håpe på at det dukker opp en jente Gutt 16 +1 Det bare må skje, nekter å gå en hel sommer uten en jente. Wish me luck! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) I sommer skal jeg: -Surfe -Stå på vannski og bade. Ja, denne ferien tror jeg blir fin. Endret 15. juni 2009 av Fatty Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I sommer skal jeg:-Fiske -Stå på vannski og bade. Ja, denne sommeren tror jeg blir fin. Haha, bytt ut fiske med surfe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I sommer skal jeg: - Sove - Grille - Drikke - Dra til syden å drikke mer - Jobbe et par uker - Game en del WoW i jobbukene - Kanskje en tur til Besteforeldrene - Fiske litt kanskje i kombinasjon med deilig båttur. - Finne ei pen jente. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Kanskje Roskilde Hellas Slækken på vannet Jobbe Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Har ferie på mandag, ingen andre jeg kjenner som har ferie i nærmeste framtid. Hadde vært digg med en tur til amster neste uke(noen som vil være med?), men blir vel heller sydentur når de andre får ferie. Endret 15. juni 2009 av Fatty Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 jeg skal; på hytta mi, på speiderleir i england og trave rundt i london, håper jeg får meg jobb og jeg har vurdert å lage en egen el-gitar om jeg orker Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 New York og Florida Sove/TV/Hengekøye Slappe skikkelig av Begynne å sette meg inn i spansk Forberedelser til skolestart VG1! Lenke til kommentar
kerti Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 noen som har erfaringer med Hurghada, Egypt? skal på guttetur dit. uteliv osvosv? beste utested? babes? mange nordmenn/svensker? Mulig du har vært der allerede, siden det er en liten stund siden du skrev dette, men syns i grunnen ikke Hurghada var noen veldig festeby.. Rundt der vi bodde var det få plasser som solgte alkohol, i og med at de ikke drikker selv.. Men mulig noen andre har andre erfaringer med det;) Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sommerfestivalen i Selbu ( i morgen !!! ) Tilbake til forsvare og dimmitere Roadtrip nedover Europa med 1-2 kompiser, budsjett 10k hver. - 7-14 dager (så lenge pengene holder) USA tur tidlig i August Skolestart 17. elns? Galdhøpiggen helgatur slutten av august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå