Turbopusn Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jobbe så hardt jeg kan for å få tjent opp penger til å få lappen Det er viktig for meg, og ofrer gjerne sommer'n for det Og hvis jeg får tid, så blir det jo såklart festing, bading, grilling og sånn med venner ^^ Lenke til kommentar
MonsterSau Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Først skal jeg dra til Oslo på Metallica-konsert Så skal jeg forhåpentlig vis jobbe... om jeg får jobb, også skal jeg selvfølgelig bade, feste og slappe av Og på slutten av sommeren skal jeg vel mest sannsynlig flytte! Yay Lenke til kommentar
Tinutt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hittil er bare planene å gå på kurs, ha 3 ukers ferie, hvor jeg skal tilbringe en av de på hytta til onkelen min, og til Mallorca i slutten av august. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom.Lar du vær å dra på en festival bare fordi det ligger for nært? Vel som jeg sa så prøver jeg vel jeg kanskje å skaffe billetter til noe der, men ja det ødelegger litt festival følelsen synes jeg når man bare kan stikke hjem når man vil, Blir liksom ikke det samme, og det blir bare for teit å sove i telt når man bor sånn 15 min med buss fra stedet. Vel meg om det i suppose.. Endret 29. april 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) SLOTTSFJELLFESTIVALEN^-^ HOVEFESTIVALEN ^-^ Også jobbe masse ): Endret 6. mai 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har et ambisiøst mål som innebærer å tjene 100k iløpet av sommerferien. Håper det går i boks, ja. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 mine planer for sommerferien er, neil young konsert, countryfestivalen, kvinesdal rock festival, fylletur til danmark og generelt mye drikking på holmene med grilling og kos. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror jeg seriøst må prøve å komme meg til Fredrikstad. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jobbe (hvis jeg får meg jobb ) Hovefestivalen Være med venner og annet sosialt Reise til Argentina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har et ambisiøst mål som innebærer å tjene 100k iløpet av sommerferien. Håper det går i boks, ja. How the fuck? Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late. Eg tykkjar at dine tykkingar er utykkjeleg keisame. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg skal jobbe rumpa av meg, pilse og grille masse i diverse parker, finne ny jobb og flytte. Sånn ca. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Ha fri HELE sommerferien og kose meg hjemme med vennene mine. Blir vel en del fototurer også. ^^ Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir 3 uker ferie i sommer og 1 uke på høsten tror jeg.. må jobbe så jeg kan tjene mer penger til ny bil! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal på Hultsfredfestivalen, Slottsfjell og RaumaRock. Øl, musikk og fint vær=D Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Ikkje for å vere pessismistisk eller noke, men eg kan ikkje fordra folk som tek seg ferie og "kosar seg". Eg personleg jobbar heile tida, og tek aldreg ferie. Eg meinar me måarbeide for å overleve, og eg tykkjar menneskjer som tek seg ferie i hytt og dynever er late. Lættis, hva er vitsen med livet hvis man kun skal jobbe for å overleve hele tiden? Personlig ser jeg ingen grunn til å leve hvis man ikke har ferie eller kan kose seg, og du må virkelig ha en dritt jobb eller no hvis du ikke har tid til å ta ferie. Endret 11. mai 2009 av MrLG Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Da så, men hadde ikke tvilt en sekund på at det finnes mennesker som tenker sånn i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå