MVR Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal på språkreise til Spania mestepraten av sommeren. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Skal jobbe en del, det vil si hvis jeg får jobb da. Så skal jeg en uke til Tyrkia. Er vel det eneste jeg har planlagt men det blir sikkert mye sløving Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Planen er for øyeblikket, Roskilde og deretter Italia med gode venner Ellers blir det som alltid, grilling og mykje avslapping. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Spania 2 uker --> Hjem i en 1 uke, muligens jobbe --> 1 uke fylletur til Kreta/Hersa --> Hjem, og forløpig ingen flere planer. Lenke til kommentar
Turbopusn Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Mine planer er å jobbe rævva av meg så jeg får penger til lappen og bil. Ofrer gjerne sommer'n for det Og såklart bade og feste og være med venner og sånn når jeg får tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg skal på Wacken! Utover det har jeg ikke noen planer. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Heldige jævel! Dit vil jeg også! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg skal jobbe nesten hele sommeren for å tjene penger til Asia-tur nr 2. whoop de doo Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ble litt spare-sommer i år, for årets store tur blir til Australia på høsten However, jeg skal til Spania i ca 3 uker, fotballturnering i Sverige og være hjemme Lenke til kommentar
Mr_Gyver Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 New York området med bil, så skal jeg litt ned i europa og være litt i tønsberg, sikkert opp på en hytte eller to, sole meg, slappe av, jobbe litt, trene litt, spise mye is og jordbær og nyte at jeg har 0 lekser og ingen forpliktelser Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Dra i båten. være ute på hytta. Jobbe (vis jeg får da) Stikk på Hove, Quarten blir fornærme men vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom. Være ute med venner, og prøve å bli litt mer sosial igjen. Trene litt. Bade. Slutt og game på datan og heller dra frem X-boxen, finnes det noe deiligere enn å sitt og chille på X-box live med noen random strangers etter at du har vært ut i solen hele dagen? Gjøre sånn teit ting som jeg kan gjøre bare fordi det er ferie som å sitte opp til klokka 5:00, gå opp i stua dra tilside gardinene, åpne terrasse døra, ta ett teppe over meg å sette på tven for å se på Messtv, Morgenbarnetv, svisj eller hva enn det er som er på mens jeg bare ligger å nyter at dagen våkner opp. Bruke siste månen til å grue/glede meg til å flytte til England. Damn, jeg gleder meg nå altså! Gief sommer! Endret 19. april 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Stikk på Hove, Quarten blir fornærme men vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom. Lar du vær å dra på en festival bare fordi det ligger for nært? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg skal jobbe og så skal jeg til Manila:D Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Stikk på Hove, Quarten blir fornærme men vis det kommer noen kule band så stikker jeg kanskje innom. Lar du vær å dra på en festival bare fordi det ligger for nært? Haha, det tenkte jeg også. Skulle vel heller tro det var omvendt. Undertegnede er ikke helt sikker på hva han skal gjøre enda. Blir vel å dra til et eller annet europeisk land og tilbringe mye tid på hytta. Kunne egentlig tenkt meg å dra tilbake til Polen eller besøke et annet østblokkland. Ukraina hadde vært veldig spennende, spesielt Odessa eller Kiev. Bare synd jeg ikke får med meg familien til den delen av kontinentet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 De første 2 ukene av sommerferien, skal jeg jobbe hos pappa, tjene nok penger til ny pc. Så, de neste fire uke skal jeg være hjemme, 2 uker hos far, 2 hos mor. Oppussing og flytting passer ikke bra med sommerferie rett rundt hjørnet, men det blir en tur opp til molde eller/og kjøbenhavn. De 2 siste ukene skal jeg til Fettern min som har bosatt seg i spania. Alt i alt, en koslig sommerferie Lenke til kommentar
Myou Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Japan i 2uker (juli) samt besøke og tilbringe tid med venner der jeg bodde før. Selvsagt bade, slappe av osv. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 -Göteborgtur -Grille, Drekke, Bade (The Usual) -Norway Rock Festival -Metallica Prøve på en Amster-tur, men det er hittils bare en fjern drøm. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 ROSKILDEEEE! også etter 1 uke der drar jeg og noen venner direkte på interrail nedover europa Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 skal til hytta ved skjærgården. bare slappe av,bade og spille golf. cruise rundt i den nye båten vår osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå