Sewero Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jobbe mest mulig. Ha det morro på nettene og jobbe enda mer Lenke til kommentar
trudel Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I sommer skal jeg slappe av og samtidig grue meg til å flytte og starte studier i Bergen. Skal også enten a) til Hove med alle vennene mine eller b) reise på dagstur til Kristiansand og se Placebo. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jobbe, Jobbe , Jobbe. En uke eller to for og besøke de eldre og slektninger. være mye med venner feste osv. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har ikke helt bestemt meg om det blir bare jobbing, eller om jeg skal bruke ferien til å slappe av:) Men blir vell mest sansynlig mye jobbing slik at jeg har penger til bil etter sommeren:p Så blir det Hove og håper på syden! Selvfølgelig mye bading og drikking i det fine været! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Planen var Roskilde. Nå ser det ut som det ikke blir noe av. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jobbing, bading, syden, hobby, venner, festing og ellers det som måtte dukke opp på veien Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jobbe, bade, grille, drikke og slappe av. (Og Roskilde da) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I sommer skal jeg: 2 uker til Tunisia med min kjære i juli. Noen dager hos min farmor med min kjære. Feriere på sørlandet om vi får studentbolig der i sommer. Tre netter i Praha med mine foreldre og min kjære i juni. Besøke Liseberg og Tusenfryd med min kjære. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Blir nok jobbing. Frister også mye med Hove/Roskilde. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis jeg får jobb det stedet jeg håper så skal jeg jobbe hele sommeren. Hvis ikke blir det: grille, chille, spille, bade (for å bryte rimet! ), besøke og henge. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jobbe, og se etter hybel i trondheim. ;D Om det er noen her fra Trondheim som vet om noen hybler/leiligheter(evt leier ut) i trondheim, så ta gjerne kontakt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Jobbe, og se etter hybel i trondheim. ;DOm det er noen her fra Trondheim som vet om noen hybler/leiligheter(evt leier ut) i trondheim, så ta gjerne kontakt. Finn.no Gleder meg til sommerferien nå, er så drittlei skolen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis jeg får jobb det stedet jeg håper så skal jeg jobbe hele sommeren. Hvis ikke blir det: grille, chille, spille, bade (for å bryte rimet! ), besøke og henge. Du skal vaske klær, rydde og ha middagen klar når jeg kommer hjem fra jobb, din lille fjert. HAR DU GLEMT DET KANSKJE? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nyte sommer i Oslo, 2,5 uker i Florida, 22 dager interrail. Tjohei! Utepils, roadtrips, parken. Antony & the Johnsons på Operataket. :love: Endret 25. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvis jeg får jobb det stedet jeg håper så skal jeg jobbe hele sommeren. Hvis ikke blir det: grille, chille, spille, bade (for å bryte rimet! ), besøke og henge. Du skal vaske klær, rydde og ha middagen klar når jeg kommer hjem fra jobb, din lille fjert. HAR DU GLEMT DET KANSKJE? Nei, men jeg rømmer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ta opp tre eksamener, Steinkjerfestivalen, en uke til å slacke hjemme, to-tre uker i Stavanger hvor jeg skal jobbe litt, så Gladmaten 2009, så hjem igjen i tide til Storåsfestivalen, så kanskje en tur til Roma og så skole igjen Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jobbe noen uker, ta kjøretimer, metallica konsert, bade, jamme med kompiser og nyte første sommeren som 18-åring Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Skal på Norway Rock Festival, båt tur og noe fyll kanskje Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 -Språkreise eller Quart (Slash & Friends) -Grille -Kanskje tur til Finnmark -Drekking -Chille hjemme -Supportercup på Voldsløkka -Forumtreff? -Noen Osloturer blir det også garantert Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ligge på en holme og drikke pils og spise ræger. og Quartfestivalen.... Den må støttes iår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå