Schneiderlin Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Var ute å kjørte nettopp men da jeg nesten var hjemme, så når jeg var i litt lav gir så stoppet mopeden, altså den var litt i gang men veldig svak, satte den i fri å stoppet den, og da ville den ikke starte. Hadde litt problemer med å starte den også før dette skjedde. Hva kan være problemet her? Har sjekket bensin, ser ut til og være olje, men det røde olje tegnet på fronten hadde vel lyst om det var lite olje. Endret 20. mars 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skjekk pluggen din, eller bytt den, ny plugg koster 30 kr. Skjekk at du har gnist (ta plugghetta inn mot siden på motoren, veldig viktig at den ikke kommer i kontakt med bensin eller olje, gnista skal være blå om jeg ikke tar helt feil) Se etter det først så skal jeg hjelpe deg videre om det ikke går. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Tror jeg har en mulig forklaring nå. Var ute å skulle fylle på olje å vann. Fyllte først på olja. Når jeg åpnet korken for å fylle på vann, så var det helt fullt, jeg tok fingen nedi, så når jeg tok den opp så var fingen grønn, må vel være noen som har vært ute på helvete da å fyllt den opp med olje eller noe? Hvordan kan jeg tappe dette å fyllt på vann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå