IsakL Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei Jeg sitter nå på en laptop koblet opp til en annen skjerm (ca 2.5 år gammel). Jeg sitter og ser på det samme bildet på begge skjermene, men på laptopskjermen har alt litt mindre kontrast, og det er mye mørkere på den andre. Nå skal jeg gå over til stasjonær med bare 1 skjerm i en liten stund før jeg får ny. Jeg driver altså med videoredigering, hvor riktige farger er ganske viktige. er den noen metode for å endre fargene på skjermen slik at den blir ca lik det på laptopen, slik at ikke fargene blir helt fucka? Takker for svar Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du må nok benytte deg av et kalibreringsverktøy for skjermer, disse koster ca 1000kr. Er ikke alltid man kan få kalibrert bra nok heller og da må man ha nye skjerm. Lenke til kommentar
IsakL Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 tror ikke skjermen koster så mye engang den får duge til jeg får penger til en ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå