Hallais Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hei. er ikke sikker på hvordan jeg kan nedgradere fra vista til xp. korsen kan æ få sletta vista fra pcen slik at jeg kan legge inn xp? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 sett inn cden -> Start pc på nytt -> trykk esc, F10, F11, F12, da vil du få opp en bootmeny velg "dvd-stasjonen" -> velg instillingene, og velg "C:" om du vil installere det over vista. Når installasjonen er ferdig er xp klar til bruk. Veldig rotete, men prøvde å gjøre den så step by step som mulig. Lenke til kommentar
Hallais Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 sett inn cden -> Start pc på nytt -> trykk esc, F10, F11, F12, da vil du få opp en bootmeny velg "dvd-stasjonen" -> velg instillingene, og velg "C:" om du vil installere det over vista.Når installasjonen er ferdig er xp klar til bruk. Veldig rotete, men prøvde å gjøre den så step by step som mulig. har prøvd å legge inn flere gamle versjoner av xp men får opp samme feilmeldingen hele tiden. noe at den ikkje finner en harddisk å at jeg må avslutte innstallasjonen og slå av pc'en. når jeg prøver å legge inn. mulig å slette alt på hdd før jeg kan boote xp fra plata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå