TST Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Nå er gutta bak den suksessfulle Commandos-serien tilbake med et storslagent strategispill. Praetorians tar deg tilbake til Julius Cæsar sin. Spillet har gått vekk fra basebyggings- formularen som veldig mange sanntidsstrategi-spill bruker. Resultatet er et friskt pust i en sjanger som har hektet seg litt opp. http://www.gamer.no/omtaler/praetorians/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 lol, sikkert fint spill det. men jeg er allerede lei av det, uten å ha spillt det, pga. Warlord clanen sin spamming om det Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 lol, sikkert fint spill det. men jeg er allerede lei av det, uten å ha spillt det, pga. Warlord clanen sin spamming om det hehehe.. Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har spilt alle C&C spilla og er blitt rimelig lei av den sjangeren... Men jeg må si at Praetorians vakte liv i sjela mi igjen. Endelig ett spill der du MÅ fokusere på taktikk og ikke bare kjøre inn det du har... Jeg synes Praetorians er ett bra spill meg suveren gameplay.. Har hatt det i ca ei uke nå og har omtrent ikke spilt noe annet. Bra grafikk, stemningsfull musikk og glitrende gameplay... Praetorians er konge!!!!!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 lol, sikkert fint spill det. men jeg er allerede lei av det, uten å ha spillt det, pga. Warlord clanen sin spamming om det heh helt enig.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 lol, sikkert fint spill det. men jeg er allerede lei av det, uten å ha spillt det, pga. Warlord clanen sin spamming om det samme her. prøvde det også, men det fenget ikke mer enn 10 minutter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg