Bone Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Heisann! Året før var de på Notodden, visstnok, og så i fjor ble det arrangert festival på Lillehammer.. Noen som vet hvor, når, og hva som er i år? Eller var det bare en 2-gangs-hendelse? Takker Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg jobbet der i fjor, og hørte at det ikke skulle bli noe i år, hvertfall ikke på Lillehammer. Men så er det ikke så lenge siden jeg hørte at det skulle bli allikevel. Så tror ikke det er sikkert enda Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ah, tusen takk for rask svar! Var der i fjor og hadde en kjempehelg!! Så var virkelig gira på å komme tilbake... Får bare følge litt med da.. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg vet, det var kjempemorsomt, og et utrolig bra opplegg, både mtp. band som spilte, sted osv. Så håper det blir igjen Endret 20. mars 2009 av -Marte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har jo vært diverse rykter om at Metal Rock Fest skulle slåes sammen med Lillehammer Rock Weekend og Lillehammer Blues Weekend, men ingen ting har blitt bekreftet. Siden til Metal Rock Fest er forøvrig nede. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hadde store planer om å dra dit i år, men det siste jeg har hørt fra min "kilde" () er at det ikke blir noe av. Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det er det siste jeg har hørt også. Store sjanser for at det ikke blir noe, desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Skuffende. Var jo knallopplegg i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå