ovzer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei, jeg lurer litt på om hva dere syns om en Behringer Hellbaby Wah-Wah pedal? Den er utsolgt nå, men den er jo utrolig billig! Hva er forskjellen på å kjøpe en sånn pedal og en til 3000? Jeg klarer ikke å innbille meg at de er så mye bedre. Det er jo ikke utstyret som gjør deg til en god gitarspiller, det er jo gitaristen. Så hvis det ikke er noen ulemper, og den kommer på lager tror jeg jeg kjøper en. Eller er det noen som har noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Problemet med Behringer er vel kvaliteten. Skal ikke så mye tråkking til for å ødelegge en Behringerpedal. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg mener å ha lest (altså ikke erfart, da jeg aldri har hatt en wah, eller prøvd en for den saks skyld ) at spesielt på wah'er skiller de dyrere pedalene seg ut pga. lydkvaliteten og hvor mye de forstyrrer signalet, osv.. dessuten har utførelsen på en wah mye å si da det tråkkes mye på den min oppfatning av dyr vs billig wah hvertfall Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det kan vær stor forskjell på forskjellige wahpedaler. Det er ikke som mange tror, at wah-wah er wah-wah, og that's it, samme hvordan du vrir og vender på det. Nei, wah-wah er filter. Det finnes utrolige mange måter å gjennomføre et filter på. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den ser jo veldig billig ut ser også ut som hele greien er laget i plast. Skikkelige wah-pedaler er laget i støpejern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå