Rankiz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg lurer på om det er mulig å betale med dette kortet på nettet. Gyldig t.o.m Fødselsnr Kontonr Kontrollnr Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er stor sett ikke mulig. Om det er mulig så står det oppgitt sammen med Visa-logoen og Mastercard-logoen. Har vel bare sett det ved et par anledninger. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Det er stor sett ikke mulig. Om det er mulig så står det oppgitt sammen med Visa-logoen og Mastercard-logoen. Har vel bare sett det ved et par anledninger. Du kan gå ned til banken å få kredittkortnummeret hvis du har med deg en voksen? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Visa Electron har vel ikke et slikt nummer. Det er mye av poenget. Det er for at folk som ikke er myndige (og ansvarlige for sin egen økonomi) ikke skal gå bananas. Mener å huske at noe banker tilbyr full Visa til ungdom under 18. Hvis ikke så må du nok smøre deg med tålmodigehet. Endret 20. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 "Greia er at selv om ikke DU kan få det, så er det ikke umulig for alle under 18 å få det! Altså, det er så mange som sier "du kan ikke få visa når du er under 18", og det er feil. I mange banker kan du det" Siterer. Som Nordea f.eks.? Han ene sa at det hadde han aldri hørt om:S Mye rare folk ute å går tydligvis xD Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har bare hørt rykter om at noen banker driver med dette; har aldri opplevd det selv. Jeg har alltid brukt Sparebank 1, og de har ikke et slikt tilbud. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei, -Wonderboy-! Sparebank 1 tilbyr Visa Classic-kort til umyndige hvis du får signaturen til begge foreldrene dine! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Var ikke det jeg fikk beksjed om. Men...det er jo en del år siden nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sparebank 1 midt-norge ordnet "ekte" visa til meg når jeg gikk i 9-ende. Det er mulig, men vanligvis må man mase litt i en lokal filial for å få det til. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var ikke det jeg fikk beksjed om. Men...det er jo en del år siden nå. Nja, det var litt sånn det gikk for seg: Jeg: Kan jeg få visa-kort. Hun: Desverre, nei. Jeg: Kan du ta en telefon og få det bekreftet av noen? Hun: Tja, det kan jeg vel. Hun to min senere: Ja, okay, du skal få visa... ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg kom forresten på hvilken nettside jeg har sett som har Visa Electron som betalingsmetode. Det var Play.com. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 ...og har jeg ikke misforstått helt, så kan man betale WOW med VIsa Elektron, for de som spiller det. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det gjelder engelsk VISA Electron, som har kortnummer og kan brukes på nett. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 ...samt de mektige Visa Electron-kortene Nordea tilbyr. Av en eller annen grunn er det like lett å bruke de som et vanlig Visa på nettet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Alle plasser der du kan bruke Visa? Helt sikker på dette Aiki, eller er det bare noe du har hørt? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 viss du har nettbank så kan du ofte betale på nette Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvordan skulle det ha noen sammenheng? Jeg hadde nettbank før jeg fikk Visa-kort, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 viss du har nettbank så kan du ofte betale på nette Ofte? Vel.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ...samt de mektige Visa Electron-kortene Nordea tilbyr. Av en eller annen grunn er det like lett å bruke de som et vanlig Visa på nettet. Alle plasser der du kan bruke Visa? Helt sikker på dette Aiki, eller er det bare noe du har hørt? Ikke ALLE steder. Hele konseptet med elektron er at det skal kunne brukes steder som har direktekobling mot banken (siden du ikke har kreditt må det sjekkes umiddelbart om du har penger). Dvs du kan ikke bruke det på toget. Er faktisk eneste stedet jeg ikke har fått brukt mitt. (har til og med fått brukt det der en gang, men en skikkelig grinete konduktør nektet meg det). btw Aiki, har prøvd å sende deg pm, men får ikke svar Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ekte Visa skal skaffes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå