Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) jeg ahr en gammel ipod nano som funker helt fint til musikk, men nå vil jeg kjøpe en spiller som også kan ha film. da er det og kjekt med god batteritid.er ikke ute etter noe helt sinnsyk lyd, men skjermen vil jeg at skal ha god oppløsning siden jeg vil se film på den. om man trenger program for å overføre musikk og film bryr jeg meg lite om. håper dere har noen tips. edit: den bør også passe i lommen, altså ikke vær alt for stor, men det er kanskje ikke et problem med mp3 spillere. Endret 22. mars 2009 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvordan syntes du iTunes var? Var det OK, anbefaler jeg iPod Touch. En konge mp3-spiller til alt mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 syntes iTunes er helt greit. noen andre tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 hvordan er batteriet på iPod Touch? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis du er ute etter bra batteritid bør du se etter en spiller med AMOLED-skjerm. Den bruker mye mindre strøm og har vanligvis bedre bilde enn LCD, men koster jo litt også da. Se litt på spillere fra Cowon. Cowon S9 skal komme med 32gb nå snart. Venter på den selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 de som er nevnt, kan man med de slutte å se film og høre på musikk og senere fortsette filmen på akkurat samme stedet som man avsluttet? slik er det med podcaster i allefall på iPod. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, hvertfall på iPod Touch. Er en innstilling, men den står som standard. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvis du har pengene kan kanskje arcos spillerne være et alternativ. De er litt store men det er jo bare bra å se film på. Jeg prater ikke fra egne erfaringer og jeg vet heller ikke hva batteritiden. Du burde ta en titt på disse de ser ganske gode ut. Hvis du trenger mye plass er jo ipod classic et godt alternativ. Selv bruker jeg ipod video og den funker helt fint til å se film på, selvfølgelig ikke så bra som ipod touch men fortsatt et meget godt alternativ. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hvordan er batteriet på iPod Touch? Andre generasjon klarer ca. 6 timer video og 36 timer musikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 kan man være på msn på ipod touch? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 kan man være på msn på ipod touch? Ja, gjennom AppStore finnes det mange programmer, både gratis og som koster, hvor man kan være på MSN. Du trenger imidlertid en iTunes-konto for dette. I tillegg kan du bruke nettbaserte tjenester som www.meebo.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå