Gjest Guest_Forvirret_* Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei Har vert i sammen med en flott jente i 4 måneder nå. Men føler at forelskelsen blir mindre og mindre. Jeg synes at alle meldingene jeg får av henne er mas! Tidlig i forholdet skrev vi sammen konstant! Og jeg er litt lei av å være med henne nesten hver dag. (Mistet masse av det jeg drev med i fritiden) Er det normalt litt uti forholdet? Jeg vil virkelig at det skal fungere!! Har også bestilt ferie sammen, 2 uker i syden. Så burde jeg vente, ta turen å se hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette er helt normalt. En slags fase. Man kan heller ikke forvente at man skal være hodestups forelsket resten av livet. Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har også bestilt ferie sammen, 2 uker i syden. Så burde jeg vente, ta turen å se hvordan det fungerer? Nå nevner du ikke hvor lenge det er til sydenturen, men hvis ikke det er altfor lenge til ville jeg ventet og dratt. Se om det blomstrer opp igjen når dere er vekk fra hverdagens kjas og mas Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Å oppleve hverandre i litt andre og mer gjestmilde omgivelser vil nok hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Turen er i slutten av Juni, så er litt lenge til.... Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du kan da vente til det er juni, no problem det. Er vel ikke så mye og ofre, du har en pen jente. Ta vare på henne. (Jeg vurderte selv og slå opp pga samme grunn som deg, 3måneder senere elsket jeg henne virkelig..1år sener dumper hun meg og jeg blir ulykkelig. Nåvel.) Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Forelskelser tar gjerne slutt. Du kan se på det som en sinnslidelse (depresjoner kommer typisk også i episoder, og går over av seg selv). Så er spørsmålet om du fortsatt er glad i personen når du blir mindre ukritisk og mindre tilgivende stilt overfor personens mangler (en naturlig konsekvens av at forelskelsen er over). Kanskje du må snakke med henne - få henne til å forstå at du trenger rom til å pusle med egne ting uten henne tilstede, og at du synes det kan bli litt mange meldinger. Er det lettere å slå opp enn å snakke om problemene, så er jo dette helt opp til deg, men kanskje vil du angre senere? Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du er kommet i den fasen hvor forelskelsen tar slutt, og kjærligheten egentlig skal ta over. Vent iallefall til at dere har vært i syden. Det kan hjelpe veldig mye. Good luck, mate. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 er vanlig det i begynnelsen er alt bare skikkelig bra, det kiler i magen, man vikl se kjæresten hver dag og sånn.. men når man er sammen med noen er det viktig å ikke henge oppå hverandre hver dag.... snakk med dama di og si at det hadde vært fint om hun ikke hadde sent så mange meldinger.. på en hyggelig måte da kan hende hun kan misforstå men, vis henne at du er glad i henne på ferieturen igjen. finn på noe spesielt.. å drive med det samme hele tiden kan være litt kjedelig. tenkte d samme som deg en stund etter at jeg hadde blitt sammen med typen og. det var ikke så spennende liksom. tenkte frem og tilbake om jeg virkelig var forelska i han eller ikke? men nå veit jeg at jeg liker han kjempegodt^^ og vi ser hverandre ikke hele tia, og finner på ting hver for oss... og det er jo litt godt det og. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tusen takk for svar! Var gode ord å høre Når jeg tenker meg om, så er egentlig ikke eneste grunn til å slå opp. Vil bare ha litt mer fritid. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tusen takk for svar!Var gode ord å høre Når jeg tenker meg om, så er egentlig ikke eneste grunn til å slå opp. Vil bare ha litt mer fritid. si det til kvinnfolket ditt it's that simple. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei Har vert i sammen med en flott jente i 4 måneder nå. Men føler at forelskelsen blir mindre og mindre. Jeg synes at alle meldingene jeg får av henne er mas! Tidlig i forholdet skrev vi sammen konstant! Og jeg er litt lei av å være med henne nesten hver dag. (Mistet masse av det jeg drev med i fritiden) Er det normalt litt uti forholdet? Jeg vil virkelig at det skal fungere!! Har også bestilt ferie sammen, 2 uker i syden. Så burde jeg vente, ta turen å se hvordan det fungerer? Dump, dump, dump! Det er idioti og sløsing av begge deres tid å fortsette dette forholdet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Om du er lei etter berre fire månadar ser det ikkje lyst ut for forholdet dykkar diverre. Det er biologisk naturleg å bli "lei" etter rundt 2 år, og så håpar ein at kjenslene for kvarandre er så sterke at ein fortset forholdet. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Eneste dere trenger å gjøre er å være mindre sammen simple as that.. ta opp igjen de tingene du gjorde før Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 De aller fleste trenger litt "luft" og ego-tid. Hva gjør hun da? Har hun ellers mye tid for seg selv mens du har en ganske travel hverdag og trenger dermed litt ro rundt deg innimellom? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hun gjør ikke så mye nei... Men jeg har masse å drive med. Var med hun i helgen, føler ikke den store kjærligheten lenger. Men vet heller ikke hva som er minus med henne... Så det er litt merkelig. Ska masse til for å finne en bedre. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 prøv å, som sagt, gjør alle de tingene du kan.. da blir du ikke så lei, fordi du føler at en mindre del av livet ditt dreier seg om kjæresten din =) Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du kan aldri holde rundt den personen på samme måte, aldri kjenne nærvære hennes. Om du trenger noen og støtte deg på som forstår deg helt ut, er hun ikke der. I sengen din om natten vil det bare være deg. Ingen vil dele de gode og dårlige stundene med deg. Du vil aldri kunne lukte på håret hennes, du vil aldri kunne lukte på henne i det hele tatt. Du vil aldri få søte sms'er, og vite at hun er glad i deg. Hun vil aldri utbryte ordene "Jeg elsker deg" igjen. Er det rart jeg blir depressiv av og være singel? (Ikke nå lengre da, hvertfall ikke til så stor grad ) Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Når en lurer på slike ting etter 4! måneder så er ikke dette et forhold som er tuftet på ekte kjærlighet. Dette forholet er tuftet på puling. Mao, dump dama, finn noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå