j0rgen^^ Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei. Skal bytte operativsystem nå. Har windows XP, har lyst å prøve win7. Problemet er at når jeg installerte xp første gang gjorde jeg en feil. "Installerte windows på E-disken. Og hvis jeg skal bytte, så vet jeg ikke hvilken disk som blir lxm reinstallert. Hvis jeg skal installere win7, kommer den da til og slette alt på E, fordi det er der windows ligger? Jeg har også 400 av 500 GB på E-disk, som jeg ikke har lyst til og miste så mye av. Enkelt sakt: Jeg installerte windows på feil disk. Når jeg skal installere win7, kommer alt på E til og forsvinne? Fordi windows ligger der? TAKK, si ifra hvis jeg har forklart dårlig, eller send link hvis det er en tråd om det fra før av. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 da jeg oppgraderte fra vista til W7 fikk jeg tilbudet om å installere på et spesifikk partisjon, da jeg valgte vista partisjonen la W7 alle programmer og alt lagrede mapper i en egen mappe som heter windows.old, så jeg tror det skal gå greit, men for all del, ha en xp-cd som en forsikring om noe skulle skje Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 da jeg oppgraderte fra vista til W7 fikk jeg tilbudet om å installere på et spesifikk partisjon, da jeg valgte vista partisjonen la W7 alle programmer og alt lagrede mapper i en egen mappe som heter windows.old, så jeg tror det skal gå greit, men for all del, ha en xp-cd som en forsikring om noe skulle skjelagde windows det selv? jeg har xp, kan ikke være noe forskjell fra vista og xp eller? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 nei jeg vil tro at den gjør det samme med xp som den gjorde med vista, men før du foretar deg noe så ta backup av alt du har og så se om de fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå