Markelure Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 skal på hytta senere i dag og vil ha med xbox 360. er det noe spess jeg må passe på? noen spessiel måte jeg bør pakke den på? vil ikke ødelegge noe på/i den. haster reiser senere i dag og skal snart pakke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det noe spess å ta med egentlig? Lydkabler,kablere til tv'en...kanskje flere kabler hvis tv'en på hytta ikke har hdmi-kabel for eksempel Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 jeg vet hvilke kabler jeg trenger, men kan jeg bare slenge xbox'en i en sekk eller bør jeg legge noe rundt den? tåler den litt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sleng den i en sekk og ha noe beskyttende rundt, klær eller andre ting og så passer du bare på at den får en forsiktig behandling på reisen, er ikke særlig verre en det Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Øhm, den burde vel tåle å ligge i en sekk, visst du ikke har noen spesielle ekstreme greier planlagt Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ta ut spill/cd før du pakker den Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Øhm, den burde vel tåle å ligge i en sekk, visst du ikke har noen spesielle ekstreme greier planlagt skal jo kjøre på vestlands veier så det går vel under kategorien ekstreme greier mye svinger og humper men da tar jeg bare å legger den sammen med klærne mine. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 håndkle funker sikkert fint rundt:) Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 bør jeg ta av harddisk ol? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvorfor skulle du behøve det? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Hvorfor skulle du behøve det? vet ikke jeg, derfor jeg spør Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Øhm, den burde vel tåle å ligge i en sekk, visst du ikke har noen spesielle ekstreme greier planlagt skal jo kjøre på vestlands veier så det går vel under kategorien ekstreme greier mye svinger og humper men da tar jeg bare å legger den sammen med klærne mine. Det funker fett Bare husk å ta ut spill, det er det eneste du burde gjøre... Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Øhm, den burde vel tåle å ligge i en sekk, visst du ikke har noen spesielle ekstreme greier planlagt skal jo kjøre på vestlands veier så det går vel under kategorien ekstreme greier mye svinger og humper men da tar jeg bare å legger den sammen med klærne mine. Det funker fett Bare husk å ta ut spill, det er det eneste du burde gjøre... ok da er vel denne løst. har ikke hatt med xbox'en på tur før og vil være litt forsiktig med den. best å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå