Gå til innhold

HTC touch HD, Pro, eller Dream

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser etter ny mobil, da min gamle Qtek 8100 begynner å bli litt utdatert(+ ubrukelig joystick), tenker jeg å oppgradere mobilen min.

Hittil har jeg sett på HTC Touch HD, Touch Pro og Dream/G1.

HD er den med best skjerm, og mest spennende oppsett, men også den dyreste. Pro har herlig tastatur, men er litt tung i forhold til hva jeg føler du får ut av den. Dream har Android, noe som gir meg masse muligheter til tweaking og push av gmail intergrert(Ganske avhengig av det etterhvert =P), samt thight intergrering med resten av google-tjenestene. Problemet med denne er at jeg ikke har prøvd denne, og får nok ikke sjanse til det før evt. etter at jeg har kjøpt den. En annen ting er at den ikke fås direkte lett tak i her i Norge(men det er absolutt ikke en stor hindring), og toll må medberegnes.

Overall:

HD:

+

Best skjerm

Lettere(?)

Windows Mobile (Er vant til dette)

3,5mm lyd

-

Dyrest

Ikke fulltastatur

Pro:

+

Behagelig fulltastatur

Ligger godt i hendene mine

Windows Mobile (Er vant til dette)

-

Dyr, denne óg

Tung

Dream:

+

Android(Åpent)

Billigst

Spennende

-

Uvant operativsystem

Buggy(?)

Frakt

Noen hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pc96:

Hvis HD er nesten like god å skrive på som Pro, så tror jeg nok det står mellom HD og Drem

Haffiducki:

ja, men tror Pro er mer aktuell pga. lavere pris(ikke sikker, siden den ikke er lansert ennå, men Pro blir sikkert satt ned), og fordi at tastaturet på Pro2 ser ut som om er litt mer likt Xperia sitt, noe som jeg ikke likte... Da er nok Diamond2 mer aktuell.

Er det noen som har prøvd dream, som kan si litt om hvordan den er? dvs. helst hvordan tastaturet er, hvordan den glir opp, lading, filoverføring? Greit nok å lese tester, men vil ha litt mer subjektiv respons her... =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...