Dan-Raoul Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei! Ser etter ny mobil, da min gamle Qtek 8100 begynner å bli litt utdatert(+ ubrukelig joystick), tenker jeg å oppgradere mobilen min. Hittil har jeg sett på HTC Touch HD, Touch Pro og Dream/G1. HD er den med best skjerm, og mest spennende oppsett, men også den dyreste. Pro har herlig tastatur, men er litt tung i forhold til hva jeg føler du får ut av den. Dream har Android, noe som gir meg masse muligheter til tweaking og push av gmail intergrert(Ganske avhengig av det etterhvert =P), samt thight intergrering med resten av google-tjenestene. Problemet med denne er at jeg ikke har prøvd denne, og får nok ikke sjanse til det før evt. etter at jeg har kjøpt den. En annen ting er at den ikke fås direkte lett tak i her i Norge(men det er absolutt ikke en stor hindring), og toll må medberegnes. Overall: HD: + Best skjerm Lettere(?) Windows Mobile (Er vant til dette) 3,5mm lyd - Dyrest Ikke fulltastatur Pro: + Behagelig fulltastatur Ligger godt i hendene mine Windows Mobile (Er vant til dette) - Dyr, denne óg Tung Dream: + Android(Åpent) Billigst Spennende - Uvant operativsystem Buggy(?) Frakt Noen hjelp? Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg vil anbefalle htc touch hd. Er faktisk ikke noe særlig vanskelig å skrive på det i forhold til pro. Lenke til kommentar
Haffiducki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 har du kikka på Pro2 ? Lenke til kommentar
Dan-Raoul Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Pc96: Hvis HD er nesten like god å skrive på som Pro, så tror jeg nok det står mellom HD og Drem Haffiducki: ja, men tror Pro er mer aktuell pga. lavere pris(ikke sikker, siden den ikke er lansert ennå, men Pro blir sikkert satt ned), og fordi at tastaturet på Pro2 ser ut som om er litt mer likt Xperia sitt, noe som jeg ikke likte... Da er nok Diamond2 mer aktuell. Er det noen som har prøvd dream, som kan si litt om hvordan den er? dvs. helst hvordan tastaturet er, hvordan den glir opp, lading, filoverføring? Greit nok å lese tester, men vil ha litt mer subjektiv respons her... =P Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Her kan du lese en brukertest av Dream: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1073305 Lenke til kommentar
Dan-Raoul Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Mikachu: Lest og tatt i konsiderasjon ser etter mer =P Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hd er god å skrive på fordi skjermen er stor og tastaturtypen kan du velge mellom og det er mange typer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå