olesathe Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Hvorfor er cpuèn min så høy? Hva bør man gjøre for å unngå dette? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 kan du forklare deg litt nærmere ? høy cpu ? for høy FSB ? for varm ? om hvor rask cpu du har osv ? Lenke til kommentar
olesathe Skrevet 25. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 jeg er desverre ingen expert på området :-? Cpuèn står på 100% hele tiden noe som gjør at maskinen er veldig treig. Jeg har en Compaq Evo N1020v hvis du kjenner til den ? Lenke til kommentar
boza Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Trykk CtrL-Alt-Del - > Oppgavebehandling/Taskmanager -> Prosesser -> Trykk på CPU(sorterer opp eller ned) så ser du hva som bruker prosessor kraft... Lenke til kommentar
olesathe Skrevet 25. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Det har jeg nå gjort. Bør jeg bare stoppe enkelte prosesser eller gjør man dette andre plasser? cpu er veldig høy med en gang men går ned etterhvert. Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Det kan være at du har fått inn "spyware" på maskina. Hadde eit problem med at winnet.exe stjal 99% av CPU-kraft. Innstallerte ad-aware og den fann ein del stygge saker.. Ad-aware kan finnast på www.downloads.com trur eg. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Sikkert et dumt spørsmål, men hva er spyware? Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 25. april 2003 Rapporter Del Skrevet 25. april 2003 Programvare som blir innstallert saman med andre program som ligg og f*cker opp.. Sjekker dine nettvaner for å skreddersy reklamen til deg. Programmet eg hadde winnet.exe poppar opp med reklame med javne mellomrom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå