abene Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Multimediaprogrammet SMPlayer er nå tilgjenelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som har erfaring med dette programmet? Hvordan er det i forhold til vanlig MPlayer med K-Lite Codec Pack eller VLC? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Noen som har erfaring med dette programmet? Hvordan er det i forhold til vanlig MPlayer med K-Lite Codec Pack eller VLC? I forhold til støtte sammenlignet med MPlayer, tipper jeg det stiller rimelig likt, men av listen over nye features og de som prøves ut, så later det til at det skorter litt. I hvert fall satt opp mot VLC. Endret 20. mars 2009 av LarsM Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er mplayer, med et kjempeflott GUI, og jeg kunne aldri tenke meg å gå tilbake til wmp/mpc eller VLC, har vel brukt det i et år nå =) Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som har forsøkt bsPlayer? Det banker alt Avspilling av videofiler direkte ut av splittede rar-arkiver! Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ingenting er som MPlayer i Linux og MPC i Windows (Har ikke prøvd SMPlayer i Windows) VLC kan legge seg. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Noen som har forsøkt bsPlayer? Det banker alt Avspilling av videofiler direkte ut av splittede rar-arkiver! Prøvde det for en stund tilbake, likte det ikke (UI er/var grusom), hjalp ikke at de sendte med adware heller(ser ofc at de har fjerna det nå) Ingenting er som MPlayer i Linux og MPC i Windows (Har ikke prøvd SMPlayer i Windows) VLC kan legge seg. SMPlayer er som MPC (om du vil), bare med mplayer rullende bak, winwin =) Endret 20. mars 2009 av arthoz Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som har forsøkt bsPlayer? Det banker alt Avspilling av videofiler direkte ut av splittede rar-arkiver! Det kan hvilken som helst DirectShow spiller gjøre ved hjelp av dette DShow filteret: http://www.v12pwr.com/RARFileSource/ Men jeg må si meg enig i at jeg liker BSPlayer, grunnet at den har keyframesøking på MKV filer Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 TAKK!!! Da ble det enkel .rar support i MediaPortal og! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Går dette i VLC? Hva med .iso DVD filer? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 VLC er ikke DirectShow basert, så nei. ISO = deamon tools ol. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 VLC er ikke DirectShow basert, så nei. ISO = deamon tools ol. Jo, men er det mulig å se ISO directe uten å extracte? Eventuelt mounte uten å extracte.. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Prøvde programmet. Endret bare lyd-output til passthrough spdif. Åpnet en vanlig mkv x264 fil. Ville ikke starte og plutselig var windows theme endret til vista basic. Holder meg til Zoom player med cccp. endret leif Endret 20. mars 2009 av tevil Lenke til kommentar
Capless Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har aldri prøvd SMPlayer, jeg brukte Zoom Player før, men nå bruker jeg KMPlayer Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 VLC spiller også film fra splittede RAR-arkiver, i tillegg til å spille av uferdige torrentfiler på en veldig god måte (hvis de ikke er så langt unna 100%). Klarer SMPlayer det også? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 VLC spiller også film fra splittede RAR-arkiver Nei det klarer den ikke... Klarer kun å spille av den første delen (.rar), og den spilles ikke sammenhengendes med de andre delene. Den klarer heller ikke å åpne de andre delene. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 GUI er unødvendig, MPlayer ftw:) Lenke til kommentar
olear Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ren MPlayer er alltid det beste, må jeg ha GUI velger jeg GNOME-MPlayer. SMPlayer har en lite gjennomført UI. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som har forsøkt bsPlayer? Det banker alt Avspilling av videofiler direkte ut av splittede rar-arkiver! Hm, ok? Det har du kunnet gjøre i VLC i mange år da:P http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t750748.html Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hm, ok? Det har du kunnet gjøre i VLC i mange år da:Phttp://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t750748.html VLC suger uansett, siden man ikke kan bruke postprocessing filtre som FFDShow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå