Jakoozie Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 I 1984 herjet boksespillet Punch-Out arkadehaller rundt omkring i verden, og nå kommer det snart til Wii. Les mer Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fett. Noen som vet om man kan bruke wii fitbrettet? Mener å ha lest det et eller annet sted.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Fett. Noen som vet om man kan bruke wii fitbrettet? Mener å ha lest det et eller annet sted.. Det jeg har fått med meg er at spillet har to kontrollmetoder. Den første er med Wiimote/nunchuck, det vil her være bevegelsessensitive kast og lignende du kan gjøre i tillegg til standard knappetrykk. Det er da akselerometeret til Wii-remoten som brukes, ikke pekefunksjonen. Den andre kontrollmetoden er mer tradisjonell. Det jeg husker er at du kan bruke Classic Controller. Om Gamecube-kontrolleren også fungerer vet jeg ikke, men en skulle tro det. Har ikke lest noe om balansebrettet til Wii Fit nei, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg