Sponis Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 overflod av krig, sult, elendighet, fattigdom, hellige kriger, æresdrap osv som du sier er der i den hensikt å nettop skape en ny verdensordning. Da går det dårlig med de som ønsker en ny verdensorden for tiden da? Siden det i dag er mindre krig, sult og elendighet enn noen gang før i menneskets historie. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) vel, det er også mere mennesker enn det har vært før, men jeg tør påstå at det er mere umoral enn noensinne. planene deres går som smurt de, de planlegger og planlegger, lyger og stjeler for å oppnå sin flere tusen år gamle plan, men de glemmer at gud er den største planleggeren, de vil feile miserabelt. man kan drømme så masse en vil om en perfekt verden, men de som begjærer å styre verden har onde hensikter så det kommer ikke til å bli noe John Lennon hippieparadis, nettop av den grunn at de som ønsker dette gjør det ut av sin egen egoisme og ikke ut av kjærlighet. Endret 21. mars 2009 av Ebeneser Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 vel, det er også mere mennesker enn det har vært før, men jeg tør påstå at det er mere umoral enn noensinne. planene deres går som smurt de, de planlegger og planlegger, lyger og stjeler for å oppnå sin flere tusen år gamle plan, men de glemmer at gud er den største planleggeren, de vil feile miserabelt. Og logikken din er at siden det er flere mennesker er det ikke positivt at vi har mindre krig og sult enn noen gang før? Eller at det er på grunn av at vi er få mennesker at vi har mindre krig og sult? Viss det virkelig var noen som planla å ta over verden, tviler jeg på at planene deres ville være så dårlige at diverse tullinger på internett viste om de. Hvordan vet du at krig er til for å fremme en nye verdensorden? Du snakker om dine noe merksnodige anntagelser som om de var en absolutt sannhet. Det er farlige greier skal jeg si deg! Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heh, farlig hvordan da? at de jævlene blir eksponert for det de er? satanister som ønsker totalt kontroll over kropp og sjel? klart det er positivt at det kunne ha vært verre, men det er jo en ganske åpenbar logikk. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Heh, farlig hvordan da? at de jævlene blir eksponert for det de er? satanister som ønsker totalt kontroll over kropp og sjel? klart det er positivt at det kunne ha vært verre, men det er jo en ganske åpenbar logikk. Nei, du miforstår. Det er farlig å tro at du har rett når du ikke er sikker, det er det som leder til krig og konflikt, og det er det du gjør. Du vet ikke at noen prøver å ta over verden, du tror det. Du skal selvfølgelig få lov til å prøve å stoppe det, men når du snakker om gud og satanister som tar over kropp og sjel har du nok ikke så mange meningsfeller, så du må kanskje kjempe kampen mot verdensherredømme alene! Og igjen ser du ut til å miforstå. Du påstår at krig er er et middel for å få kontroll over verden, jeg påpeker at vi har lite krig i dag, og sier at det må da bety at de som prøver å ta over verden ved hjelp av krig sliter mer enn før? Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvis du definerer krig som i å rette våpen fysisk mot mennesker så er jeg enig, men krig kan bli ført på mange plan. Novous ordo seclorum, annuit cæptis osv. Lenke til kommentar
Farmand Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det snakkes jo allerede om en felles valuta som følge av finanskrisen og gudene vet hvordan det vil eskalere videre derfra. Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg sier vi begynner å jage korrupsjon på høyt nivå istedenfor på lavt nivå. Helt klart at selv industrien i Norge blir kontrollert av en liten elite. Se bare på hvor høy matvareprisen er, fordi det finnes ingen konkurenter, og fordi de har laget avtaler under bordet. Oljeindustrien er også berørt, og hvorfor skal vi "bygge" videre på det demokratiske prinsippet vi har i dag til å gjelde en verdensregjering, når det finnes mennesker allerede i systemet som utnytter andre? Tenk på hvem som snakker om verdensregjering, det har vært, og vil alltid være de som har mest fra før, og de vil faen ikke dele, uansett hva de lover. hadde det vært opp til meg, hadde jeg satt straff for korrupsjon som tukler med demokratiet til å være kappe lemet av! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg ser for meg at det fort kan vise seg vanskelig å få avsatt en verdensregjering igjen. Folk med makt ønsker kun mer makt. Korrupsjonen ville blitt ekstrem og de rikestes ønsker ville blitt satt langt foran alle andres. En verdensregjering ville også måttet ha kontroll over verdens hær (fy faen for en skremmende tanke) for å hindre andre terrorister osv fra å kuppe makta osv, så når de bestemmer seg for at de vil sitte ut over sin tid er det fint lite man kan gjøre med det. Hvis noen land blir diktaturer i dag er det hvertfall bare det ene landet som har problemer og andre land har hær og allierte til å hindre at de for makt andre steder. Hvis vi hadde hatt 1 verdensregjering ville det jo ikke vært noen opposisjonsmakt som kunne gjort noe med det hvis regjeringen bestemte seg for å gjøre noe fuck. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 YAy New World Order!! att private Banker styrer verden er løsningen til alt!! WOHOOO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå