Constance78 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg skal ha ny telefon, solgte nettopp min SE G900 fordi jeg ble drit irritert av hvor treg den var. Likte kamera da selv om det tok evigheter å ta et bilde. Likte forresten oppsettet på min gamle K800i bedre. Mine kriterier: Bra skjerm Bra kamera (helst min. 5 mp) IKKE treg Helst ikke touch screen, irriterende å komme borti skjermen med øret når man prater i tlf. Spennende design Trenger ikke noe fancy programvare, skal brukes til å ringe og sende melding med, og ta bilder. Vil veldig gjerne ha en telefon som er litt ny og spennende, og ikke en gammel traver som de fleste har byttet fra. Om det har noe å si så er jeg en jente på 30 :-) Vil ikke ha en "fjortis" telefon. Endret 20. mars 2009 av Constance78 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvor mye er du villig til å betale? Sony Ericsson C905 kan jo være noe. Oppsettet er ikke veldig forskjellig fra K800i. Test kan leses her: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_c905/57460 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 N95 8GB har 5mp og fine bilder i tillegg vga videoopptak. KF750 gjør det samme som N95 men har et penere design. Ellers som nevnt over så har du C905 som er et kjempebra kameramobil og det samme er også N82 men en del eldre. Lenke til kommentar
Constance78 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Har vært i butikken nå. C905 syns jeg var for stor, og N95 falt ikke helt i smak. Men takk for tipset om LG KF750. Jeg har ikke sett på andre merker enn nokia og SE. Er litt redd for å prøve noe nytt ;-) KF750 hadde de ikke i butikken men den så spennende ut. Skal se om jeg finner den i morgen. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har sett at Elkjøp butikkene har den til ustilling. Lenke til kommentar
Constance78 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Har tittet litt på KF750 i dag. Den så fin ut, men likte ikke helt at det var enten svart eller hvit bakgrunn. Syns det var litt kjedelig. Mon tro om man kan endre det selv. Har forøvrig blitt litt interessert i SE Idou men den kommer jo ikke før om en god stund. Blir vel en KF750 inntil videre Lenke til kommentar
Haffiducki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 ta en titt på Samsung Innov8 I8510 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Min fru har hatt KF750 i ca 2 uker og veldig fornøyd med grensesnittet og designen. Under kan også bevises hvor mye skjermen tåler. Lenke til kommentar
Constance78 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er fortsatt i villrede, jeg finner feil med de telefonene jeg vil ha. SE C905 er for stor og klumpete, noen misfornøyde kjøpere SE C510 har "bare" 3 mp kamera SE C902 har flere negative kommentarer som bla. treghet LG KF750 har annerledes meny (redd for å prøve noe nytt) SE Idou har ikke kommet enda Innov8 er for dyr Jeg får vel heller vente litt til den perfekte dukker opp. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nokia N79? God design og spekket med teknologier, men elendige taster. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Just at thought: Helst ikke touch screen, irriterende å komme borti skjermen med øret når man prater i tlf.Kan jeg få påpeke at de fleste telefoner med touchskjerm har en føler som skrur av skjermen når du tar den inntil øret? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nokia N79? God design og spekket med teknologier, men elendige taster. Stor uenighet der. Får anbefale trådstarter å ta en tur i butikken å prøve mobilen før eventuelt kjøp. Jeg har ingen problemer med N79s taster. Lenke til kommentar
Constance78 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Just at thought:Helst ikke touch screen, irriterende å komme borti skjermen med øret når man prater i tlf.Kan jeg få påpeke at de fleste telefoner med touchskjerm har en føler som skrur av skjermen når du tar den inntil øret? På min gamle G900 som jeg solgte var dette et problem. Jeg satte ofte samtaler på vent under samtalen fordi øret kom borti skjermen. Nå holder jeg ofte telefonen kun skulder/øret pga baby i armene. Nokia N79? God design og spekket med teknologier, men elendige taster. Stor uenighet der. Får anbefale trådstarter å ta en tur i butikken å prøve mobilen før eventuelt kjøp. Jeg har ingen problemer med N79s taster. Jeg har tastet litt på N79 og syns ikke tastene var ekle, men så har jeg veldig små hender. Har bestilt en N79 selv om jeg syns den ser litt plastikk ut (les billig). Må nevne at KF750 og C902 også ble bestilt, men avbestilt da jeg fikk kalde føtter Nå må jeg ikke lese flere tester og diskusjoner av N79 før jeg har fått den og testet den. Har funnet ut at det alltid er noen som ikke liker en telefon uansett hva slags det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå