DeTomaso Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Etter det jeg kjenner til har de fleste bilder/fotografier ganske dårlig råd, så å ta seg betalt av et hvilket som helst bilde før du kjenner til betalingsdyktigheten til det, vil være noe ufint gjort... Lykke til uansett! Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Etter det jeg kjenner til har de fleste bilder/fotografier ganske dårlig råd, så å ta seg betalt av et hvilket som helst bilde før du kjenner til betalingsdyktigheten til det, vil være noe ufint gjort... Hva mener du? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Var det jeg mente og skrev også. At vist jeg skal gjøre dette, så kommer jeg altid til å opplyse om at jeg er ingen utdanna fotograf, men heller hvor lenge jeg har drevet å tatt bilde. Og jeg hadde også kommettil som jeg også skrev, å ha en perm med bilder som jeg er fornøyd med. Har spurt min søster og venninne om jeg kan bruke de og ungene demmers til å trene meg på. Så da har jeg jo godkjenning fra de også Så vi får se hva jeg bestemmer meg for.. Om du kaller deg proff, hobbyfotograf eller noe helt annet, er forsåvidt underordnet. Det er resultatet som teller. Om noen er villige til å betale for det du produserer så det det alle andre uvedkommende (bortsett fra skattemyndighetene, da, he, he). Når jeg en sjelden gang tar betaling, så gir jeg en pris på forhånd, tar bildene og deretter ser kunden på resultatet (ja, etter redigering selvsagt). Er vedkommende happy, så sluttføres avtalen. Lykke til ;-) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Etter det jeg kjenner til har de fleste bilder/fotografier ganske dårlig råd, så å ta seg betalt av et hvilket som helst bilde før du kjenner til betalingsdyktigheten til det, vil være noe ufint gjort... Hva mener du? Han pirket på preposisjonsfeil i emnetittelen, uten å si det direkte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå