Blazer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 jeg har nettopp fått meg Q9650 cpu. har klokket den til 3.6ghz nå 400x9. men er det noe vits å klokke den mer ? ser jo her på forumet at jeg burde klare 3.8 til 4.0 ghz. men er det noe ytelse å hente ? har 1 stk GTX280 i maskinen. spiller farcry, crysis, flight sim X. takker for svar. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva synes du? Det er jo ikke allverdens å hente inn i de spillene ved å kjøpe en dyrere CPU, så hva tenkte du da? 200Mhz har neppe mye å si, men du gjør hva du føler for. Lenke til kommentar
Deviljoker Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hvor høy klokk du trenger avhenger mest av deg selv, selvsagt er det litt og hente på 4ghz, om varmen ikke blir for høy så ser jeg ikke noe problem med at du kan kjøre på det. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 hm ja takker for svar. er kansje like greit å la den stå på 3.6ghz så lenge. har vel ikke bruk for mer så lenge jeg har bare 1 skjermkort. får jo og forsåvidt den ytelsen jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå