Pysj Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 ...i hvert fall til S60. Les mer Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 ...i hvert fall til S60. ... og Windows Mobile. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ikke støttet i Norge Edit: Støttes kun i et par land, men installfilen er tilgjengelig her: http://dailymobile.se/forum/index.php/topic,3472.0.html Endret 20. mars 2009 av Mr. P Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 "Youtuba????? har ikke gitt programmet noe eget navn." youtube er det ikke? eller er dette navnet på tjenesten? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Youtuba ja... Er noe nytt som har kommet det. Er en samling med tuba-spillere. Anbefales på det sterkeste for spesielt interesserte.... ...frarådes ALLE... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. Funker fint på 6300-en min og. Men dette programmet gjør vel at man faktisk kan surfe på youtube uten å bruke det kronglete youtube mobile. Youtuba ja... Er noe nytt som har kommet det. Er en samling med tuba-spillere. Anbefales på det sterkeste for spesielt interesserte.......frarådes ALLE... Virkelig nødvendig å fylle kommentarene med meningsløs spam? Du forstår vel at det bare var en skriftleif? Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. Funker fint på 6300-en min og. Wow. Funker YouTube direkte i en dumbphone som 6300? Og med grei ytelse? Langt mer enn forventet! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 YouTube Mobile fungerer, men det fungerer vel på alt og er dermed ganske uinteressant. Kun telefoner med flashlite 3 (slik som 5800) kan kjøre vanlig YouTube uten kompromiss. Men jeg likte dette programmet veldig godt Mye enklere å se Youtube med dette framfor å gå via youtube.com selv om mye av funksjonaliteten er fraværende. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvis dette funker på 6300, bør det vel funke på min 5310? Eller er dette den samme søppelkvalitet til blodpris som jeg tidlgere har sett? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) jeg byttet bare språk på google som du blir sendt videre til .. voila last ned .. tadaa og alt det der youtube på mobilen EDIT: til engelsk Endret 22. mars 2009 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Duggis Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Google har jo lenge hatt en youtube-klient, som for meg har fungert helt fint lenge. Finnes på http://m.google.com/youtube Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Kan lett se på youtube videoer i nettleseren på min Nokia 5800 uten noe eget program. Funker fint på 6300-en min og. Men dette programmet gjør vel at man faktisk kan surfe på youtube uten å bruke det kronglete youtube mobile. Youtuba ja... Er noe nytt som har kommet det. Er en samling med tuba-spillere. Anbefales på det sterkeste for spesielt interesserte.......frarådes ALLE... Virkelig nødvendig å fylle kommentarene med meningsløs spam? Du forstår vel at det bare var en skriftleif? Jaaada... Må være lov å tulle litt Btw, i artikkelen, så får jeg ikke til å kommentere... Er ingen "Submit" knapp?... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg