Ella2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har tenkt å kjøpe noen pc høytalere, men er usikker på hvem som er best. Disse skal være på hytta, så jeg ønsker ikke at de skal være dyrere enn kr 1500. Jeg spiller ikke spill, men ønsker å bruke disse til å høre musikk. Vet noen hvilke høytalere som er best til dette formålet? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) spar opp til en creative gigaworks s750 dette er pr dags dato det ypperste man får til datamaskinen. for både musikk og film. Endret 21. mars 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
hah90 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 prøv å få tak i Altec Lansing MX5021, dette er helt klart den beste lyden til den prisen! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg hadde nu skippet pc høytalere og heller kjøpt en jvc boomblaster. Leverer sinnsykt bra lyd i forhold til prisen. Finner brukte boomblastere på nett til 1000 lappen. 7.1 system trenger man da strengt tatt ikke når man skal kun høre musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå