Simen Løkken Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Arnie Roth og Play!-symfonien beærer oss med sitt nærvær for andre gang. Les mer Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg opplevde Play!-symfonien når de var på electroworld for noen år siden. UTROLIG BRA. Synd jeg ikke kan denne gangen. Fantastisk sier jeg bare. Gled dere, dere som skal :) Seph Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ååh! Utrolig kjipt at jeg ikke kan i år. Var der sist jeg og og det var helt rått! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Var der i 07 og jeg skal tilbake i kveld Etterpå skal jeg varme opp med noen Zelda/MGS låter jeg har i FLAC Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette kommer til å bli konge. Håret på armene kommer nok ikke til å ligge stille i kveld.. Kommer nok til å felle en liten nostalgitåre av et par sanger der. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Dette kommer til å bli konge. Håret på armene kommer nok ikke til å ligge stille i kveld.. Kommer nok til å felle en liten nostalgitåre av et par sanger der. Da kan vi gråte sammen.. Jeg tar med tørkepapir! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skulle gjerne ha likt å vært der, men det er alt for langt unna. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Helvete Simen, nå er jeg misunnelig. Skulle ønske de kunne tatt turen til verdens navle (Bergen) i stedet Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette var konge + Sangene såklart Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel - Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men) - Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel? - Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo Følte også at hele programmet var litt forhastet mulig det bare er meg men.. velvel, angrer ikke det minste T-skjorte og CD ble kjøpt Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dette var konge + Sangene såklart Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel - Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men) - Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel? - Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo Følte også at hele programmet var litt forhastet mulig det bare er meg men.. velvel, angrer ikke det minste T-skjorte og CD ble kjøpt Herlig Konsert, men halo og metal gear var dypt savnet. Fikk også knabbet med meg en CD og T-skjorte Får virkelig håpe de kommer tilbake neste år (eller før!). Det skulle vært spennende om de kunne framført i det nye operahuset. men nå var det senga.. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Dette var konge + Sangene såklart Zelda, Castlevania, Chrono Trigger, BF, Kingdom Hearts og One Winged Angel - Litt dårligere kvalitet på lyden enn i 2007 (seteplass er sikkert grunnen men) - Mer video fra spillene - Chrono Trigger? One Winged Angel? - Rotete køsystem i "butikkene" folk kunne jo stelle seg i kø på både høyre og venstre side jo Følte også at hele programmet var litt forhastet mulig det bare er meg men.. velvel, angrer ikke det minste T-skjorte og CD ble kjøpt Etter å ha snakket med en del folk i etterkant er jeg så enig så enig. Noe var ikke som det skulle i kveld. Kommer en sak på Spillverket så fort som mulig.. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Herlig herlig! Dette var en opplevelse! Kjente gåsehuden ved flere anledninger :!: Men som sagt tidligere var det litt skuffende at Metal Gear Solid og Halo manglet Det er ihvertfall ingen tvil om at jeg skal dit igjen hvis de kommer tilbake til Norge! Endret 21. mars 2009 av Typho Lenke til kommentar
TobbeOo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg var der i 2007 Koselig, begynte og gråte litt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Helvete Simen, nå er jeg misunnelig. Skulle ønske de kunne tatt turen til verdens navle (Bergen) i stedet Oh yes! De skulle satt opp en Play-forestilling i Grieghallen med Bergen filharmoniske orkester. Det hadde blitt perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg