Alastor Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ser ut som man kan komme seg betraktelig rimelig fra Trondheim til London i midtuka framover - er dette noe å satse på, eller MÅ man være der i helgen for at ting skal være noe vits...? Har dere tips til rimelige og gode hoteller, setter jeg også pris på dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 I London er det full fart hele uka, så reis når det passer for deg. En annen fordel er at GBP er billig for tiden, ned ca 25% i forhold til NOK i forhold til i fjor høst, så billig er det å være der også. Billige hoteller finner du på londontown.com. Praktisk å bo sentralt, foreslår innenfor trekanten Marble Arch - Oxford Circus - Trafalgar Sqare, men det spørs litt hva du vil under oppholdet. Lenke til kommentar
ashore Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Rimelige og nyoppussede hoteller: http://easyhotel.com Enkle og små rom, men billig og sentralt! Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Enig med ashore. easyHotel er kjempebra. Bodde der to ganger i fjor (earls court). Og har allerede booket rom for min tur til london i mai. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sist jeg overnattet i London brukte jeg The Cumberland som ligger helt med Marble Arch. Helt greit hotell, men ikke det billigste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dersom man skal dra mange, er det mulig å leie en leilighet. I oktober bodde vi på Citadines i Northumberland Ave like ved Trafalgar Sq. Leil med 2 etg, 2 sov med 2 senger hver, og bad, i 2. etg, gang med WC, stue med kjøkkenkrok og dobbel sovesofa i 1. etg. Helt greit, enkelt, men romslig, ca 2000/natt, for opptil 6 personer. Frokostsal på stedet, ev Pret de Manger til frokost. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Om du har mulighet til å komme i midten av uken ser jeg ikke hvorfor det skal være noe problem. Færre folk (langt fra folketomt dog) om du går på shopping eller sightseeing. Du går glipp av noen lørdags- eller søndagsmarkeder, utelivet er muligens bedre (og dyrere) i helgen, men ser ikke på dette som store problemer. Du må forresten ikke bo i West End. Bloomsbury har en del rimelige hoteller og B&B og ligger i behagelig gåavstand fra Oxford Street (kan uansett ta tuben, selv om den er klaustrofobisk). Ellers er øst-London ofte undervurdert. Kanskje ikke det beste stedet å overnatte men definitivt med nok sjarm til å rettferdiggjøre et besøk (og utelivet stort sett bedre enn i vest; nattklubber i Mayfair får Norge til å virke billig, mens Leicester Square-stedene rett og slett er for cheesy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå