Target.Aquired Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hei Trenger noen tips angående min terrengsykkel. Skal oppgradere det meste av utstyret. Oversikt over deler jeg trenger: *Skivebremser f/b (hydrauliske) *Dempegaffel *Gir (bakdrev,kassett) *Gir system (XT nå) *Krankarmer ( er satt om som downhill med bare de 2 krankdrev, ønsker 3) Jeg vil gjerne ha det beste men vil vurdere dette ut fra pris. Evn småting som kommer i tillegg? Takker Endret 20. mars 2009 av The_Majestic Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) HeiTrenger noen tips angående min terrengsykkel. Skal oppgradere det meste av utstyret. Oversikt over deler jeg trenger: *Skivebremser f/b (hydrauliske) *Dempegaffel *Gir (bakdrev,kassett) *Gir system (XT nå) *Krankarmer ( er satt om som downhill med bare de 2 krankdrev, ønsker 3) Jeg vil gjerne ha det beste men vil vurdere dette ut fra pris. Evn småting som kommer i tillegg? Takker Hvilken sykkel har du?(merke modell år etc) Hvor mye vil du legge i oppgradering? Hvilket bruksområde er det tenkt til? Ny krank med bytte av lager eller bare sette på ett extra drev framme? Hakket over XT er jo XTR/sramXO og koster ca 1500kr+ for fram og bakgir. Skivebremser hydrauliske: rundt 1K til 2K så får du kvalitet,kan fåes billigere men alt avhenger av hva du trenger og vil påkoste sykkelen. Ny kassett : Fra 250 kr og oppover. Dempegaffel avhenger av hva sykkelen er satt opp til å tåle av vandring på gaffelen. Luftdempet er min anbefaling. 3000+ er en grei kostnad.. Vil påstå at hvis du har xt girhendler så trenger du ikke egntlig å bytte til XTR girspaker! Gi meg svar på spørsmålene så skal du få bedre svar .. Endret 21. mars 2009 av sykkeliten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå