Betenkt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har jeg rett til å ta en prøve/presentasjon man er missfornøyd med igjen? Ikke samme prøve, men andre spørsmål/annet tema på presentasjon, men innenfor samme kapittel el. Går i 10.ende . Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hvorfor går vi på skole? For å bli forberedt på livet etter skolen. Hvis du en gang i fremtiden er ansatt i et firma, og du skal presentere deres tilbud for en mengde potensielle kunder. Du suger. Du driter deg på leggen. Hva skal du gjøre? Få en ny sjanse bare fordi du selv klarte å fucke det til? Klarte du ikke få til en brukbar presentasjon, suger du i å presentere, og du fortjener ikke noe bedre karakter enn du fikk. Edit: leif Endret 20. mars 2009 av Seuzan Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Poenget er at jeg fikk 4+, jeg vil gjerne ha 5 med tanke på karakterkortet. Jeg har ikke rett til å ta den på nytt i følge kunnskapsløftet? Er det ikke noe slik i forbindelse med prøver (ikke presentasjoner altså) Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da skulle du ha utarbeidet et prosjekt av femmerkvalitet. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Då er det bare å jobbe hardere neste gang dere har prosjekt, sjå på feilene du gjor no, og rette det opp igjen til neste gang. Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg skal kreve å få gjøre alle presentasjonene jeg ikke får 6 på, omigjen!! Før eller senere må vel læreren gå lei, og gi meg 6eren. Høres vanntett ut. Endret 22. mars 2009 av Seuzan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå