Gå til innhold

Snustråden v 7.0, til ære for Aleksmy! (regler i førstepost)

Haugli

Anbefalte innlegg

Hm, sist jeg sjekka fikk jeg beskjed om å starte ny snustråd av moderatorene, så jeg regner med at denne ikke lever veldig lenge.

Og siden når fikk du monopol på det?

Så lenge trådstarter gjør en god jobb og moderatorene her på forumet er sånn nogenlunde fornuftige (som jeg forøvrig har ett inntrykk av), så regner jeg med at denne blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke noen grunn til å starte ny tråd, men om det får deg til å føle deg bedre så kjør på.

Hva mener folket er best. Pose snus eller Løs snus?

Jeg snuste løs selv i en lang periode før jeg byttet til pose.

Men må si at jeg må ty til 2 poser av gangen under leppa for å holde nikotin trangen i sjakk.

Jeg liker å veksle mellom, kjører spessielt løs om sommeren. Er noe spessielt med det^^

Lenke til kommentar

Det var meg de kontaktet og ba starte en ny tråd, som om de holder ordene sine, var det ca. da den avtalen ble begjort jeg fikk monopol :)

Men kan vel hygge oss med denne tråden likevel. Vil anbefale trådstarter å kjøre regler i førstepost, det lille som står der er ikke nevneverdige regler.

Hvor mye koster porsjonssnus rundt i landet? I Oslo pleier den å ligge på ca 58kr, men her på bygda pleier den å koste 55kr. Men i går kjøpte jeg N&J på spart borte i gata her, og der kostet den brått 62.50kr. Det er jo veldig mye til å være porsjonssnus.

Lenke til kommentar

Porsjon eller løs? Løs!

Hvorfor? Porsjon snusen renner bare, og saften smaker ugg. Løs derimot kan man bake, noe som er fryktelig kos, og den renner ikke fryktelig (om du er en god baker da, ofc)

Selv kjøpte jeg en dåse med general løs i dag, og på statoil koster det faen ta 80 kroner! Nå begynner det å ta i litt...

Lenke til kommentar

Baah, kan ikke nyhus bare få lov til å være trådstarter?

Han har mest erfaring og oppdaterer førstepost bra, med mange fine anmeldelser og info!

Til ære for Aleksmy!? Hvorfor ikke bare kjøre inn alle navnene til medlemmene av forumet i samme slengen? Dummeste jeg har hørt!

Lenke til kommentar

Du er bare missunelig, så det så!

Neida^^ bare kødder. Var nå jeg som spurte om noen kunne starte en så uten meg så ville ikke denne tråden blitt starta opp, men det hadde nok kommet en før eller seinere. Uansett, kan vi ikke bare diskutere snus i denne tråden? Er så sabla lei av alle diskusjonene som ikke har om snus i snustråden.

Lenke til kommentar

Det var meg de kontaktet og ba starte en ny tråd, som om de holder ordene sine, var det ca. da den avtalen ble begjort jeg fikk monopol :)

Men kan vel hygge oss med denne tråden likevel. Vil anbefale trådstarter å kjøre regler i førstepost, det lille som står der er ikke nevneverdige regler.

Hvor mye koster porsjonssnus rundt i landet? I Oslo pleier den å ligge på ca 58kr, men her på bygda pleier den å koste 55kr. Men i går kjøpte jeg N&J på spart borte i gata her, og der kostet den brått 62.50kr. Det er jo veldig mye til å være porsjonssnus.

En moderator spurte meg hva han skulle gjøre med disse to trådene, og jeg sa han kunne slette denne, så regner med at han gjør det..

Iallefall, jeg jobber på Prix i Troms (Nord-Norge) og der ligger portionsnusen på 58 og løs på 68. Tror det er slik over hele landet. OT: Skal aldri drikke igjen. Min første gang i bråk, og jeg presterer å gi en liten stakkar juling. Jeg skal sove til neste måned, snakkes.

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale Qlaq Qui? Tror jeg skal kjøpe enten den eller General Ekstra Sterk til påske. Og hvor dyr er den, sånn ca.?

Går ut ifra du mener Claq qui siden det ikke er noen andre som heter noe liknende. Det er ok snus , spesielt hvis du liker smaken av røda lacket. Den er sterk , men ikke overveldene sterk.

Genereral ekstra sterk løs er klart bedre. Er ikke noen fan av portionsutgaven , men smaken er som baken.

Men nå må jeg på dass så snakkes :)

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale Qlaq Qui? Tror jeg skal kjøpe enten den eller General Ekstra Sterk til påske. Og hvor dyr er den, sånn ca.?

Går ut ifra du mener Claq qui siden det ikke er noen andre som heter noe liknende. Det er ok snus , spesielt hvis du liker smaken av røda lacket. Den er sterk , men ikke overveldene sterk.

Genereral ekstra sterk løs er klart bedre. Er ikke noen fan av portionsutgaven , men smaken er som baken.

Men nå må jeg på dass så snakkes :)

Hehe, ja, skrev feil :)

Aldri prøvd røda lacket, har kun snust general white, skruf original white, general ekstra sterk, mocca white anis og general onyx. Av dem er syns jeg general ekstra sterk er best.

Liker ikke løs, holder meg til porsjon :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...