Gå til innhold

Snustråden v 7.0, til ære for Aleksmy! (regler i førstepost)


Haugli

Anbefalte innlegg

Hei! Etter ønske tenkte jeg kanskje jeg skulle ta meg tid til å lage en snustråd. Snus er hærlig, og dagen funker ikke uten snus. Hva er dine meninger om snus? Hvorfor snuser du, og hvilket merke bruker du?

 

Personlig bruker jeg mest General ekstra sterk portion stort sett hele tiden, men liker å avveksle med litt Röda lacket løs til f. eks helgene. Er ikke så populært med feit løspris under leppa på skolen eller i kassa på Prix :)

 

Kan begynne med min første anmeldelse

 

Navn: General ekstra sterk portion

 

Bilde 83000850_dtl_400x300_northerner.jpg

 

Utseende:4/5. Stilig og minemalistisk design på boksen. Svart med grå skrift i skikkelig General-stil, pyntet med to røde linjer.

 

Lukt: 4/5. Forholsvis svak, hvis man skulle sammenlignet med f. eks Skruf tranebær som gir brekninger til alle i en ti meters radius..

 

Smak: 4/5. Ikke noen spesiell fancy smak, men en behagelig. ren og sterk tobakksmak. Hinter noe krydder, på en måte av pepper. Den smaker ikke svak sitron, som iallefall General Onyx og General vanlig gjør, mener jeg.

 

Konsistens: 5/5. Jeg liker egentlig ikke våt snus, slik som General vanlig, som jeg snuste før. Denne er helt perfekt. Den er forholdsvis tørr, men ikke slik at du merker at den føles gammel. Sitter som støpt under leppa i en time.

 

Effekt: 5/5. Denne lever opp til navnet! Merker stor forskjell fra General vanlig og General Sterk. Du får ikke hodepine eller blir svimmel akkurat, men den smeller godt! Akkurat passe og slik som snus skal være, etter min mening.

 

Oppsummering: 9/10.

Fin boks som ikke skriker av oppmerksomhet. Snusportionene er av vanlig størrelse, medium tørr, og lukten er en rimelig nøytral tobakkslukt. Smaken er som lukten, nøytral og sterk, men med noe hint av pepperkrydder. Konsistensen er også fin, ikke hard eller blåt, men midt i blinken! Effekten er slik som navnet tilsier; ekstra sterk. Klar forskjell fra mildere General sorter som f. eks lillebroren "Sterk".

 

En ypperlig snus for de som vil kjenne god effekt og ikke trenger å skrike etter oppmerksomhet at de snuser.

Endret av iPlex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny snustråd? Flott! Syns dog du burde bytte tittel til "Snustråden v.7 - info i førstepost" eller noe slikt, og samle opp anmeldelser, nikotininformasjon, helseskader ved snusing, generelt all info som er greit å vite om snus, i førsteposten. Noe som likner på Snustråden v.6, med andre ord. :)

 

Selv har jeg kun prøvd Skruf Original Porsjon, men er veldig interessert i Probe Whiskey, porsjon. Noen som kan si noe om hva den smaker, og lukter? Har hørt at den smaker og lukter litt whiskey, og røyk. Og det gjør ikke meg så mye, ettersom jeg ikke liker vanlig snussaft-smak noe særlig, men faktisk (ja, utrolig nok) liker røyklukt :p

Lenke til kommentar

Har endra trådnavn nå. Laga dette i et friminutt hvor jeg så Aleksmy ville ha en ny snustråd. Er egentlig litt redd jeg tok på meg et for stort ansvar nå. Skal iallefall gjøre mitt beste i å lage tråden så god som mulig.

 

ETT SPØRSMÅL:

Hvor i Norge kan jeg bestille snusdåser? Får man noen til under 500kr?

Lenke til kommentar
Nice^^

 

Hører at noen syns Ettan Porsjon er veldig god. Sitter med en under leppa nå og syns den lukter ekstremt ille og smaken er ikke noe særlig.

 

Har aldri tatt meg tiden til å smake på Ettan. Er egentlig veldig forsiktig med å kjøpe snus jeg ikke har prøvd. Det siste året har det kun gått i General stort sett, og trives med det.. Hører flere sier at General Ekstra Sterk Løs er som dop :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...