Gå til innhold

Resident Evil 5, split screen?

klomp1

Anbefalte innlegg

Hei.

På demo'n til RE5 kunne man spille coop på split screen.

Kan man ikke dette på fullversjonen? Jeg finner det hvertfall ikke..

Noen som har peiling? Har prøvd å google, men finner ingenting...

Får bare frem treff på demo'n...

Takk for alle svar

Klomp1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trur du finner det i pausemenyen mens du spiller. Slik at vennen din kan hoppe inn når som helst i spillet.

Jaha, såpass.

Setter jeg opp game vanlig i xbox-live da, og setter "invites only" eller no sånt på hvem som kan joine? Er på jobb, så kan ikke teste nå...

Brodern kommer hjem i helga, og jeg har spart RE5 hele uke for at vi skal game'e i helgen :) Så hadde vært kult med co-op =)

Lenke til kommentar
HVis du vil spille offline Co-op splitscreen er det bare å trykke "Start" på den andre kontrollen som skal være med å spille.

Ikke værre? =) Konge, takk ska du ha =)

Hørt rykter om at det er rævva da, lite av skjermen som blir utnyttet og sånn.. Men, men, vi får se =)

Lenke til kommentar

Er vel bare skyhøye forventninger fra 4ern som gir dårlig kritikk :)

Synes det er synd de går lenger og lenger fra skrekk, og nærmere action, men det er sikkert drit kult for det :)

Må jo fortsatt passe på ammo'n, og kan ikke bevege oss mens vi skyter, så stresset har vi heldigvis enda :)

Klokka blir jo aldri 4 heller da, så jeg kan dra hjem :D

Lenke til kommentar

Opp til deg selv om du velger å cheate på denne måten. Cheating ødelegger uansett bare for deg selv. Men selv blir det morsomt å dra rundt med unlimited ammo på sniperrifle etter å spilt ferdig spillet på medium. Pil og bue ser også kul ut.

Lenke til kommentar
Haha, hva skulle poenget med det ha vært? Dersom du føler at det er juks å gjøre det er løsningen å... ikke gjøre det. Hvis du ikke klarer å motstå fristelsen er det ene og alene ditt problem.

Pointet er nettopp sånn at den muligheten er borte...hvor vanskelig var det å fatte?

Føler slett ikke det er juks jeg, er han andre som kalte de juks. Jeg kaller det å være smart. ;)

Lenke til kommentar

Joda, du exploiter. Du utnytter svakheter fra spillet for å gjøre det lettere for deg selv.

Du kan ikke likestille deg og sammenligne med alle andre, men hei, om du kun er ute etter å gå gjennom spillet uten større problemer så :)

Fjerner liksom meningen med ett spill du må passe på i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...