Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Dassen er kanskje tett, hva i huleste gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg har en mistanke om at en av ungene har puttet noe oppi der og skyldt ned..

Vann renner ned, men doen er mye tettere nå enn før.. å problemet ser ut til å eskalere.

Så hva gjør jeg? Jeg vet at rørlegger er siste utvei, men er det ikke noe slikt drenerings middel eller noe som går ann å få kjøpt?

Jeg vet plumbo fungerer på vasker og slikt. hva fungerer på toalett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en mistanke om at en av ungene har puttet noe oppi der og skyldt ned..

Vann renner ned, men doen er mye tettere nå enn før.. å problemet ser ut til å eskalere.

Så hva gjør jeg? Jeg vet at rørlegger er siste utvei, men er det ikke noe slikt drenerings middel eller noe som går ann å få kjøpt?

Jeg vet plumbo fungerer på vasker og slikt. hva fungerer på toalett?

Plumbo vil fungere fint. ;)

Edit: skriveleif.

Endret av ScreamRape
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har du septiktank?

Prøv å helle ei full bøtte med vann nedi, for å forsøke å trykke "pluggen" vekk.

Om det er en plastsak de kanskje har kasta oppi er det jo liten vits med plumbo?

Lenke til kommentar

ok jeg tror jeg har en case likevel..

Plumbo kan ikke brukes, det står det på pakken at den kan kun brukes på vasker og slikt. Men har kjøpt en slik sak med en vaier som senkes ned med påhengende bor som en kan bore seg fast i skitten med..

Men det som jeg treffer ca 2 meter lenger ned i dassen er meget hardt.. så antageligvis en leke eller noe som sitter der nede ja..

javel javel. Da blir det rørlegger da.

uansett, takk til alle som gadd å hjelpe. :) god helg.

Lenke til kommentar
ok jeg tror jeg har en case likevel..

Plumbo kan ikke brukes, det står det på pakken at den kan kun brukes på vasker og slikt. Men har kjøpt en slik sak med en vaier som senkes ned med påhengende bor som en kan bore seg fast i skitten med..

Men det som jeg treffer ca 2 meter lenger ned i dassen er meget hardt.. så antageligvis en leke eller noe som sitter der nede ja..

javel javel. Da blir det rørlegger da.

uansett, takk til alle som gadd å hjelpe. :) god helg.

en leke? jeg håper inderlig du har barn, hvis ikke vil jeg ikke vite hva du gjorde forrige helg

Lenke til kommentar

Du bør ikke bruke plumbo for dette vil forstene seg om det ikke klarer løse opp det som sperrer.

Om du ikke klarer å stake kan du forhøre deg med rørlegger å be om råd til hvem du bør kontakte i ditt område. Regner med at du må få tak i noen i ditt område som har mulighet for å sende ned et kamera for å se hva som er galt, da ser dere hva som sperrer.

Dem som har slikt utstyr har mest sansynlig også utstyr for spyling i tillegg.. Mest sansynlig din lokale rørlegger eller komunal-teknikk i ditt område.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...