Xanitra Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dassen er kanskje tett, hva i huleste gjør jeg? Jeg har en mistanke om at en av ungene har puttet noe oppi der og skyldt ned.. Vann renner ned, men doen er mye tettere nå enn før.. å problemet ser ut til å eskalere. Så hva gjør jeg? Jeg vet at rørlegger er siste utvei, men er det ikke noe slikt drenerings middel eller noe som går ann å få kjøpt? Jeg vet plumbo fungerer på vasker og slikt. hva fungerer på toalett? Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Dassen er kanskje tett, hva i huleste gjør jeg? Jeg har en mistanke om at en av ungene har puttet noe oppi der og skyldt ned.. Vann renner ned, men doen er mye tettere nå enn før.. å problemet ser ut til å eskalere. Så hva gjør jeg? Jeg vet at rørlegger er siste utvei, men er det ikke noe slikt drenerings middel eller noe som går ann å få kjøpt? Jeg vet plumbo fungerer på vasker og slikt. hva fungerer på toalett? Plumbo vil fungere fint. Edit: skriveleif. Endret 20. mars 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har du septiktank? Prøv å helle ei full bøtte med vann nedi, for å forsøke å trykke "pluggen" vekk. Om det er en plastsak de kanskje har kasta oppi er det jo liten vits med plumbo? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 ja om det er en plastsak sliter jeg.. men skal prøve plumbo først.. om det er en plast sak må jeg kontakte rørlegger. Takker for svar. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 ikke drit så mye neste gang, hahaha, neida, men bruk sugekopp! plumbo er en klassiker forsåvidt Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 ok jeg tror jeg har en case likevel.. Plumbo kan ikke brukes, det står det på pakken at den kan kun brukes på vasker og slikt. Men har kjøpt en slik sak med en vaier som senkes ned med påhengende bor som en kan bore seg fast i skitten med.. Men det som jeg treffer ca 2 meter lenger ned i dassen er meget hardt.. så antageligvis en leke eller noe som sitter der nede ja.. javel javel. Da blir det rørlegger da. uansett, takk til alle som gadd å hjelpe. god helg. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 ok jeg tror jeg har en case likevel.. Plumbo kan ikke brukes, det står det på pakken at den kan kun brukes på vasker og slikt. Men har kjøpt en slik sak med en vaier som senkes ned med påhengende bor som en kan bore seg fast i skitten med.. Men det som jeg treffer ca 2 meter lenger ned i dassen er meget hardt.. så antageligvis en leke eller noe som sitter der nede ja.. javel javel. Da blir det rørlegger da. uansett, takk til alle som gadd å hjelpe. god helg. en leke? jeg håper inderlig du har barn, hvis ikke vil jeg ikke vite hva du gjorde forrige helg Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 LOL... nå lo jeg godt Ja jeg har barn. hahaha. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du bør ikke bruke plumbo for dette vil forstene seg om det ikke klarer løse opp det som sperrer. Om du ikke klarer å stake kan du forhøre deg med rørlegger å be om råd til hvem du bør kontakte i ditt område. Regner med at du må få tak i noen i ditt område som har mulighet for å sende ned et kamera for å se hva som er galt, da ser dere hva som sperrer. Dem som har slikt utstyr har mest sansynlig også utstyr for spyling i tillegg.. Mest sansynlig din lokale rørlegger eller komunal-teknikk i ditt område. Lykke til! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) jaja, dassen reparert ved rørlegger.. total regning på 2300. lekebil vasket for skitt å levert til sønnen min som ble glad for å få den tilbake. Endret 30. mars 2009 av Xanitra Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 jaja, dassen reparert ved rørlegger.. total regning på 2300. lekebil vasket for skitt å levert til sønnen min som ble glad for å få den tilbake. håper du også fortalte at det er dårlig ide å putte leker i dass Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 tja hehe. Han skjønner ikke stort, 13 mnd. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 jaja, dassen reparert ved rørlegger.. total regning på 2300. lekebil vasket for skitt å levert til sønnen min som ble glad for å få den tilbake. Septikbil eller ? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 hihihi tror det er en pocsche modell, den ligner ganske mye på den røde på denne hjemmesiden. http://www.porsche.com/ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg håper den bilen ble sterilisert/kokt. 13mnd så putter de jo alt i munnen. Og noe som har bodd i kloakkrørene en stund hadde jeg vel egentlig bare kasta.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå