Dark Nemesis Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er greit å indikere at de har sex. Som f.eks at de kysser, så legger seg ned på sengen, så mørker ut filmen til senere tidspunkt. Fungere bedre det. Dette burde vel være greit med vold også? To personer ser stygt på hverandre, knytter nevene, så er det kutt til neste scene. Da har da blitt gjort tuenvis av ganger. Hvor mange ganger har du sett to personer som ser stygt på hverandre i en scene, for så å se den ene bli kjørt av en ambulansebil i den neste? Burde funke greit med dialog også. To personer oppnår øyekontakt, en av dem åpner munnen... kutt til neste scene. Vær så snill, si at du er ironisk? Hvis svaret er ja, good joke. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvis sexen har noe med storyen og gjøre så gjør det meg ingenting. Men har aldri tenkt over om en film kunne vært bedre med en eventuell sex-scene. Hvis det er en sex scene i en film bare for å ha en, synes jeg det bare blir malplassert. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Men hvordan hadde American-college-humorfilmer vært uten sexscener? Hadde det trukket like mange pubertale tenåringer til kinoen og til å kjøpe filmen dersom de hadde visst at de ikke hadde fått sett en eneste pupp eller ei naken damerumpe? I noen filmer passer sex scener, mens i mange andre filmer er det egentlig ganske unødvendig. Kommer helt ann på hva filmen handler om. Endret 21. mars 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Vær så snill, si at du er ironisk? Hvis svaret er ja, good joke. Jo, jeg var ironisk. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For min del kommer det an på filmen. Hvis det finner seg naturlig, bør de ikke kutte den eller sensurere den. Det samme mener jeg om sensur ellers. Men hvis sex-scenen er til for å trekke til seg publikum, eller den rett og slett er unødvendig bør den kuttes. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det bør være relevant, som alt annet som puttes i en film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Folkens, dere er så teoretiske og forbanna kjedelige. Det er klart at en sex-scene ikke trenger å være relevant. Så lenge man får se tits eller andre godsaker er det OK i min bok. Devils Rejects f.eks, gikk fra 1/10 til 2/10 pga mye tits(+ litt Danny Trejo). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå