Dark Nemesis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men så ser du ikke en R-rated film med familien. Men ja, sexfor sexens skyld er irriterende (når det gjelder filmer). Jeg er glad at fo eksempel TDK ikek hadd ene eneste sexscene. Varmet mitt hjerte å kunne se en GOD film med familien uten sex. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Alt som tilfører en historie noe har der å gjøre. Så får moralens voktere heller holde seg unna de filmene de ikke liker. Sex er ihvertfall tusen ganger kulere enn vold, men det er nok vanskelig å overbevise 90% av filmseere om det. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er greit å indikere at de har sex. Som f.eks at de kysser, så legger seg ned på sengen, så mørker ut filmen til senere tidspunkt. Fungere bedre det. Dette burde vel være greit med vold også? To personer ser stygt på hverandre, knytter nevene, så er det kutt til neste scene. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er greit å indikere at de har sex. Som f.eks at de kysser, så legger seg ned på sengen, så mørker ut filmen til senere tidspunkt. Fungere bedre det. Dette burde vel være greit med vold også? To personer ser stygt på hverandre, knytter nevene, så er det kutt til neste scene. To biler starter, kutt til neste scene. (biljakt) Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er greit å indikere at de har sex. Som f.eks at de kysser, så legger seg ned på sengen, så mørker ut filmen til senere tidspunkt. Fungere bedre det. Dette burde vel være greit med vold også? To personer ser stygt på hverandre, knytter nevene, så er det kutt til neste scene. Da har da blitt gjort tuenvis av ganger. Hvor mange ganger har du sett to personer som ser stygt på hverandre i en scene, for så å se den ene bli kjørt av en ambulansebil i den neste? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Syns det burde være mer sex i film. Det er en såpass naturlig og hverdagslig ting, og jeg er lei av alt hatet. Har lyst å anklage 2000 år gamle midtøsten verdier for det, men... Er ikke sikker nok. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sex og vold er jo det som gjør film verdt å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Er ikke grøsser uten ei halvnaken dame som dusjer.(vi ser jo bare overkroppen) Endret 20. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er greit å indikere at de har sex. Som f.eks at de kysser, så legger seg ned på sengen, så mørker ut filmen til senere tidspunkt. Fungere bedre det. Dette burde vel være greit med vold også? To personer ser stygt på hverandre, knytter nevene, så er det kutt til neste scene. Da har da blitt gjort tuenvis av ganger. Hvor mange ganger har du sett to personer som ser stygt på hverandre i en scene, for så å se den ene bli kjørt av en ambulansebil i den neste? ja, den kan funke bra, og støttes av meg. Lenke til kommentar
hanzen1337 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sexcener er viktig i film noen ganger.. men den skal jo være bra å da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvis en av de kvinnelige hovedrolleinnhaverene er pene så burde de være naken i løpet av film. Så mye som man er naken i løpet av en dag så burde det ikke være vanskelig å flette inn. Hvis en av hovedkarakterene har sex i løpet av den tiden filmen viser og det har konsekvenser for hvordan forholdet hans er med den partneren eller andre personer i filmen så er det klart at man viser den scenen. Hvor mye man viser av den kan være opp til regissøren, men jeg foretrekker litt for mye enn litt for lite. James Bond-filmer skuffer alltid der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Synes flere begynner å gjøre det som det er i Irreversible. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er greit å indikere at de har sex. Som f.eks at de kysser, så legger seg ned på sengen, så mørker ut filmen til senere tidspunkt. Fungere bedre det. Dette burde vel være greit med vold også? To personer ser stygt på hverandre, knytter nevene, så er det kutt til neste scene. Da har da blitt gjort tuenvis av ganger. Hvor mange ganger har du sett to personer som ser stygt på hverandre i en scene, for så å se den ene bli kjørt av en ambulansebil i den neste? Burde funke greit med dialog også. To personer oppnår øyekontakt, en av dem åpner munnen... kutt til neste scene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da må nesten neste scene inneholde resultatet av kampen/striden da... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sexscener er et must. En dårlig film tjener minst èn karakter på en god sexscene, en deilig dame naken. Men du må klare å gjennomføre en god sexscene - Watchmen er vel skrekk-eksempelet på hvor ille det kan gå når man ikke har peiling. Snyder er sikkert jomfru. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sexscena i Munich er også ganske... kjip Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Er det noe jeg "irriterer" meg over er det amerikanske filmer hvor karakterene har sex UNDER dyna, samt dyna som akkurat dekker boobsa når sigaretten skal nytes efter akten. Sex er såpass vanlig og jeg syns det er feiende flott at det tas i bruk. Bort med gamle tabuer! Sjusj sjusj! Endret 20. mars 2009 av tjalla Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) I de fleste "hollywood" blockbustere, så er sex scener svært unødvendige. Da er dem lagt til bare fordi det er "kult", men ellers så er det ikke unødvendig. Storytelling for.eks, der funker det bra. Endret 20. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 I Watchmen så var det en stor tilfredstillelse at Silk Spectre endelig tok av seg den sexy drakta si og viste hva hun hadde under der. Den scena var både morsom og pinlig ^^ Men går ikke Dr.Manhattan å viser snobben sin i halve filmen da? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Men går ikke Dr.Manhattan å viser snobben sin i halve filmen da? Jo, og det skal de ha, at de ikke drev og skjulte den Austin Powers-style, slik jeg fryktet på forhånd. Men det var jo ikke akkurat nakenheten som var det store problemet med sexscena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå