Aleks Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Noen som har tenkt til å lage en ny snustråd? Savner en nå. Grunnen til at jeg lager denne tråden og ikke en ny snustråd er fordi jeg føler at jeg ikke har tid til å lage og opprettholde en akkuratt nå. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tror Nyhus jobber med saken Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva skjedde med den andre? Det "vanlige"? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vil noen diskutere snus? Dette her kan være en midlertidig en Jeg snuste mye løs for litt siden, men nå har det gått tilbake til porsjon for det meste, men kjøper en løs en gang i blant. Grunnen er at general ekstra sterk porsjon smaker så sykt digg. Ekstra sterk løs smaker ikke helt det samme, og ingrediensene er ikke helt like heller. GESL smaker mer som general løs, og jeg synes egentlig det var litt skuffende. Kan noen anbefale noen porsjonssnuer som er ganske sterke og ikke så tørre? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nick & Johnny er jo ganske sterk og fuktig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ny snustråd har blitt startet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå