Gå til innhold

Skal oppgradere, passer disse delene sammen?

Anbefalte innlegg

Plukka dem ut fra komplett...

TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 256MB CL2.5

- 32M*8/8chip, 184-P (for DDR-PC333MHz)

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus

- Socket A (Barton) prosessor, 512kb

EPoX EP-8RDA+ hovedkort for Socket A DDR

- nForce2-SPP/MCP-T,1394, USB2.0, LAN

GlobalWin CPU-Vifte Socket A/7/370/FCPGA

- FSP82, Opp til XP 2600+

Passer dette greit sammen? OG hva synes dere om valg av hovedkort? Hørte av en kar at EPoX skulle være bra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GlobalWin CPU-Vifte Socket A/7/370/FCPGA

- FSP82, Opp til XP 2600+

Lydutslipp : 32.3 dBA

Slik som folk her sier, bytt ut denne vifta. Den bråker som et uvær! Finn deg en som er langt roligere.

Dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&view=detailed er heller ikke den beste kjøleren, men den bråker langt mindre (25dBA). 3dBA utgjør en fordobling i bråk, bare slik at du er klar over dette. Om du tar deg et raskt søk finner du sikkert raskt en vifta som er nede i 20dBA.

Lenke til kommentar
Blir greit det, hvis du vil spare penger kan du kjøpe noname ram fra komplett du pleier få twinmos da! :D

Har jeg også hørt rykter om, men to ganger har jeg bestillt noname ram i håp om å få TwinMos. Men når brikkene har kommet, har det vært noname, så to returer på meg pga rykter. TwinMos er verd de kronene ekstra som det koster.

Lenke til kommentar

Er for sent, den er pakket og sendt... Men jeg taper ikke mye på å kjøpe en ny vifte om en liten stund hvis den jeg kjøpte plager meg... Nå sitter jeg bare å venter på at den skal komme! Jippi!

Tusen takk for tipsene alle sammen, kjempekjekt med et forum med mange hjelpsomme, greie karer som svarer! Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...