torbjornen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei! Eg har ein frittståande varmeomn. Problemet er at termostaten på ein slik omn fungerer dårleg, og slår seg av og på etter temperaturen til omnen, i staden for temperaturen i rommet. Dersom ein har ein følar på veggen i god avstand frå omnen, vil ein styre temperaturen mykje meir nøyaktig. Eg ser for meg ein liten termostatboks som kan klistrast på veggen med dobbeltsidig teip. Denne boksen inneheld eit par vanlege AA batteri, eit røykvarslarbatteri eller liknande som straumforsyning, og sender signal trådlaust til ein boks som ein har plugga i veggkontakten, og som ein har sett støpselet til omnen inn i. På denne boksen (evt. boksen på veggen) kan ein stille inn temperaturen ein ynskjer. I tillegg kan det vere kjekt med timerfunksjon, slik at ein kan f.eks. ha nattsenkning. Er det nokon som veit kvar ein kan få tak i dette? Når ein kan styre uttak for lys/elektriske apparat med fjernkontroll, skulle det ikkje vere så mykje verre om denne fjernkontrollen var ein termostat som hang på veggen. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg har noe lignende i huset mitt; det er gulvvarme som reguleres med magnetventiler, styrt av trådløse termostater. Det som kommer ut av styreenheten her er 24V styrestrøm, og for å kombinere det med en elektrisk ovn må du ha et rele som styres av 24V styrestrøm koblet mellom stikkontakt og støpsel. Har ikke sett noe pluggbart slikt som hyllevare, men har sett andre pluggbare enheter som kan styres via GSM og mobilnettet, som har alarminngang. OM en slik kan brukes uten SIM-kort, og bare programmeres til å slå på ovnen når alarminngangen blir aktivert, så er du bortimot i mål. Når det er sagt, så er det godt mulig en elektriker har en enklere pluggbar løsning å tilby, som er fiks ferdig.. Det er jo også mulig å montere en termostat på vegg som slår av/på strømmen i selve den faste stikkontakten, men det må i tilfelle gjøres av elektriker. Edit: Denne skulle vel kunne gjøre litt av jobben (uten nattsenking)? Det er riktignok ingen mulighet for å flytte termostaten bort fra stikkontakten, men den kommer i alle fall litt bort fra ovnen.. Endret 23. mars 2009 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå