gammalerik Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Lastet nettopp ned IE8, men er stadig like oppgitt over å ikke finne redigeringsmulighet for hurtigtast i options. Siden jeg bruker en 46" i 1080p skrivebord, så er jeg avhengig av å bl.a kunne tilknytte én enkelt tast til museknapp for zoom. Jeg vet fra før at zoom i IE er ctrl - og ctrl+, men det går ikke å tilknytte Logitechmusa mi med kombinasjons-trykk, kun enkeltbokstaver. Uansett ville det blitt feil å programmere musa til å sende f.eks ctrl+ i spill... Dermed blir det Opera det går i pga dens mulighet til å redigere hurtigtaster etter 100% egenønske. Er det noe registertriks e.l. for å endre hurtigtastene i IE? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Ingen? Får konkludere da med at IE (fremdeles) er ubrukelig for lesing i 1080p når hurtigtast for zoom (og alt annet) ikke kan defineres i options/register helt etter eget ønske. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Fant løsningen på problemet på en brilliant måte om jeg må si det selv. Ved å bruke "Mouse Gestures for Internet Explorer " kan man definere ALLE funskjoner i HELE internet explorer. Slik som Opera har. Programmet (ca 450kB) kan defineres at f.eks "høyreklikk+mushjul opp" skal være lik keystroke "ctrl +" Rett og slett genialt! Det kan t.o.m. tilknyttes skript til mousegestures. Ikke bare fant jeg en praktisk måte og zoome på, men i tillegg kan jeg nå bruke IE på samme måte som Opera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå