Gå til innhold

[Løst]I.E. - redigering av hurtigtaster

Anbefalte innlegg

Lastet nettopp ned IE8, men er stadig like oppgitt over å ikke finne redigeringsmulighet for hurtigtast i options. Siden jeg bruker en 46" i 1080p skrivebord, så er jeg avhengig av å bl.a kunne tilknytte én enkelt tast til museknapp for zoom.

Jeg vet fra før at zoom i IE er ctrl - og ctrl+, men det går ikke å tilknytte Logitechmusa mi med kombinasjons-trykk, kun enkeltbokstaver. Uansett ville det blitt feil å programmere musa til å sende f.eks ctrl+ i spill... Dermed blir det Opera det går i pga dens mulighet til å redigere hurtigtaster etter 100% egenønske.

Er det noe registertriks e.l. for å endre hurtigtastene i IE?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant løsningen på problemet på en brilliant måte om jeg må si det selv. Ved å bruke "Mouse Gestures for Internet Explorer " kan man definere ALLE funskjoner i HELE internet explorer. Slik som Opera har. Programmet (ca 450kB) kan defineres at f.eks "høyreklikk+mushjul opp" skal være lik keystroke "ctrl +"

Rett og slett genialt! Det kan t.o.m. tilknyttes skript til mousegestures. Ikke bare fant jeg en praktisk måte og zoome på, men i tillegg kan jeg nå bruke IE på samme måte som Opera :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...