preje Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå er det år og dag siden jeg har vært inne på disse sidene. Skal se om jeg får børstet støvet av avtrekkerfingeren og kommet igang igjen. Starter med et bilde tatt på årets første dag. Syns det har en litt dyster stemning over seg, noe som kan minne litt om krgens dager kanskje. Kun foretatt en liten oppskarping, selvom bildet ikke oser av skarphet. Tatt i jpg. Sikkert mye å sette fingeren på, men det er iallefall en start Kom gjerne med kritikk, god eller dårlig Mvh Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Fin plassering, behagelige gjenntagende former - men hadde gjerne sett bildet tatt i et mer spennende lys. Ikke alltid man kan vente på det selvfølgelig. Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Fin plassering, behagelige gjenntagende former - men hadde gjerne sett bildet tatt i et mer spennende lys. Ikke alltid man kan vente på det selvfølgelig. Takker for tilbakemeldingen. Ser så absolutt poenget ditt angående lyset, men på en måte syns jeg det lyset som er forteller litt om dysterhet og litt tristhet over bildet. Det skal liksom være litt dødt - en plass hvor det ikke har vært noen på lange tider. Men - er jo ikke alle som ser det slik som meg Og ikke ventet jeg på noe lys heller. Bildet er tatt omtrent midt på dagen. Moro var det uansett Og hyggelig at du tok deg tid til å kommentere Endret 20. mars 2009 av preje Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bildet var faktisk utrolig kult. Selv om jeg skulle ønske det nedenom rekkverket var litt mere utydlig.Føler det river blikket mitt til seg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg synes lyset passer frosten - det forsterker det kalde inntrykket. Litt for mye dybdeskaprhet og litt for mye bakgrunn trekker ned. Har du prøvd å beskjære bildet ? Tom Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg elsker slike bilder! Rustent, kaldt og forlatt. Liker og mangelen på farge i bildet, det orange i syklene fanget mitt blikk. Om du vil gjøre noe med bildet, så kanskje hent fram enda mere i det orange, legge på litt softing og vignett i kantene, samt legge på en liten sort ramme rundt. Strålende bilde! *lete rfam mine gamle rustbilder og leke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå