Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som har SMC Switch EZ-6508TX?

Anbefalte innlegg

Denne skal ifølge spec ha 3 rader med LED's som indikerer:

Link/Act

Port hastighet

FDX (Duplex mode)

En kompis bestilte denne fra Norek og fikk korrekt produkt... ifølge vare nr og utseende, MEN! den har kun 1 rad med LED's... Link/Act LEDene :(

Noen andre som har opplevd dette?

På SMC's hjemmeside er den avbildet som forventet... utenom en produkt PDF... der er den versjonen kompisen fikk. shaite...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Link/Act

Port hastighet

FDX (Duplex mode)

En kompis bestilte denne fra Norek og fikk korrekt produkt... ifølge vare nr og utseende, MEN! den har kun 1 rad med LED's... Link/Act LEDene :(

På SMC's hjemmeside er den avbildet som forventet... utenom en produkt PDF... der er den versjonen kompisen fikk. shaite...

Jeg har kjøpt to slike switcher, og de har bare en rad med link/act.

Både produktbildet hos Komplett(forhandler) og SMC (produsent) viser en switch med 3 linjer.

Jeg har heller ikke funnet andre produkter fra SMC som dette bildet passer til, så det er nok som nevnt at de har kuttet vekk de to linjene for å spare produksjonskostnader.

Litt irriterende at bildet ikke samsvarer med produktet.

Arcade

Lenke til kommentar

Link/Act

Port hastighet

FDX (Duplex mode)

Jeg har kjøpt to slike switcher, og de har bare en rad med link/act.

Både produktbildet hos Komplett(forhandler) og SMC (produsent) viser en switch med 3 linjer.

Jeg har heller ikke funnet andre produkter fra SMC som dette bildet passer til, så det er nok som nevnt at de har kuttet vekk de to linjene for å spare produksjonskostnader.

Litt irriterende at bildet ikke samsvarer med produktet.

Arcade

TAKK!!! :p

Det var det jeg var redd for. Nå har jeg maila meg grønn med komplett uten at de skjønner hva problemet er. Har tilogmed sent bilder av den som er på komplett/smc sin hjemmeside og av den kompisen fikk.

Tror du de fikk det inn i hue hva jeg mente?? Neeeida. De har den som er avbildet de. Punktum. Sente mail til smc også... ikke fått svar enda.

Arcade, hvis du ser på smc sin hjemmeside, så har de også en produktkatalog i pdf format. Der er den avbildet slik vi har fått den. Men kun der.

Da har de vel forandret på den da :(

Lenke til kommentar
Takk for et fantastisk svar!!  :woot:

Hva er det du spør etter da?

Du sier jo selv du har fått rett modell og da er vel min forklaring den rette på dette mysteriet?

Burde ikke være så vanskelig å forstå hva jeg spør etter om du leser posten min.

F.eks.

Du bestiller en T68i som er en mobiltelefon fra Ericsson med fargeskjerm

Når du mottar denne viser det seg at den ikke har fargeskjerm. Men det står fortsatt T68i på mobilen og eska. Manualen sier også at det er farger på skjermen... bare at dette er ikke faktum.

Hva gjør du da? Godtar det fordi det står jo på produktet at det er det samme som annonsert??

Greit nok at produsenter forandrer på produktet sitt for å spare penger, men når de fjerner en viss funksjon av produktet, så kan de ikke fortsette å reklamere for at produktet likevel har denne funksjonen.

Det blir svindel og bedrag.

LED'ene er ikke noen BIG DEAL egentlig... switchen funker jo.

Men når vi kjøpte akkurat denne switchen pga. det faktum at den hadde så gode indikator LED's, så føler man seg lurt. Da skulle vi kjøpt en 3Com istedet da denne plutselig har bedre indikatorer enn SMC sin nå.

Og det står fremdeles i manualen at JOOODAAA LED'ene indikerer bla bla bla. Bullshit!!

Jeg er lurt, og SMC kan dra dit peppern gror. :grumpy:

Lenke til kommentar

LED'ene er ikke noen BIG DEAL egentlig... switchen funker jo.  

Men når vi kjøpte akkurat denne switchen pga. det faktum at den hadde så gode indikator LED's, så føler man seg lurt. Da skulle vi kjøpt en 3Com istedet da denne plutselig har bedre indikatorer enn SMC sin nå.

Er det viktig så kan du vel returnere den og be om en annen med de funksjonene du etterlyser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...